Gjest Corto Maltese Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Et menneske så på meg uten min tilatelse burde jeg anmelde denne personen til politiet `?
Gjest Corto Maltese Skrevet 30. august 2011 #4 Skrevet 30. august 2011 Raportert som spam og trolling. Og her har vi et perfekt eksempel på en som ikke vet hva spam er for noe og som ikke vet hva trollinger om dette hadde vært spam så ville jeg ha fylt helle siden med denne titelen. Og trolling nei det er ikke trolling
Gjest Raindrops Skrevet 31. august 2011 #6 Skrevet 31. august 2011 Mann eller dame? Alder? Hva rommet blikket? Hadde du sandaler eller andre uanstendige plagg på deg? Føler ikke at jeg kan gi et ordentlig svar på spørsmålet før jeg får litt mer utfyllende informasjon.
Gjest Nedfall Skrevet 31. august 2011 #7 Skrevet 31. august 2011 Et menneske så på meg uten min tilatelse burde jeg anmelde denne personen til politiet `? Det er sikkert ikke den eneste personen som har sett på deg? Uansett så er det ubetingede fordeler ved å bli sett, gangfelt er ett godt eksempel.
angr Skrevet 31. august 2011 #8 Skrevet 31. august 2011 uhørt! politiet? neinei... dette krever metoder bygget på gode gamle vel utprøvde tradisjoner, nemlig øye for øye, tann for tann... sett blikket i h*n tilbake! Så lærer h*n nok, denne freidige uforskammede uanstendige ...personen! 1
Gjest "gjest" Skrevet 31. august 2011 #9 Skrevet 31. august 2011 Et menneske så på meg uten min tilatelse burde jeg anmelde denne personen til politiet `? Var det en han eller en hun? Hvordan såg vedkommende på deg?
Gjest Applecore Skrevet 31. august 2011 #10 Skrevet 31. august 2011 Raportert som spam og trolling. Denne underkategorien heter Snikk-snakk da...
Gjest nupp Skrevet 31. august 2011 #11 Skrevet 31. august 2011 Et menneske så på meg uten min tilatelse burde jeg anmelde denne personen til politiet `? ja, gå til politiet MED EN GANG. og spør personen hvorfor han/hun våget å se på deg uten din tilatelse
Gjest Corto Maltese Skrevet 31. august 2011 #12 Skrevet 31. august 2011 Mann eller dame? Alder? Hva rommet blikket? Hadde du sandaler eller andre uanstendige plagg på deg? Føler ikke at jeg kan gi et ordentlig svar på spørsmålet før jeg får litt mer utfyllende informasjon. Det var en eldre dame...Blikket rommet ingenting jeg hadde helt vanlig tøy på meg
Gjest Corto Maltese Skrevet 31. august 2011 #13 Skrevet 31. august 2011 ja, gå til politiet MED EN GANG. og spør personen hvorfor han/hun våget å se på deg uten din tilatelse Ser jeg denne person igjen så skal jeg det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå