Gå til innhold

Shampoo uten sls, silikoner, parabener og farge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Nå har jeg brukt en shampoo og balsam for farget hår som er fri for sls, silikoner, parabener og farge i godt over en måned, men helt ærlig, når jeg tenker meg om så opplever jeg absolutt ingen forskjell på håret i forhold til når jeg brukte en vanlig fargeshampoo fra matbutikken. Håret føles hverken renere, skitnere eller er lettere å gre. Ikke mer glans fra eller til heller.

Så nå lurer jeg på om jeg skal kjøpe en billigere matbutikkshampoo igjen når de flaskene jeg har er tomme.

Har andre samme erfaring som meg? Eller er det bare håret mitt som absolutt vil "gå mot strømmen"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker til vanlig shampo fra frisøren, alltid. Men denne uken har jeg vært tom og jeg venter på en pakke fra feelunique så jeg stjal to flasker mamma hadde, og håret mitt har aldri vært verre. Det blir fett etter 12timer, klør som f, og ser matt og jævlig ut rett og slett. Så hvis ikke pakken fra feelunique kommer straks stikker jeg innom en frisørbutikk, for butikk shampo orker jeg ikke mer.

Har ikke brukt det på mange år, og håret mitt har aldri oppført seg sånn.

Skrevet

Poenget er jo sideeffekter ved disse ingrediensene. Over tid kan de irritere, noen er skadelig for miljøet o.l.

• Liker 1
Skrevet

Å bruke en frisørsjampo betyr ikke nødvendigvis fantastisk hår fra dag 1. Kanskje den du har brukt nå ikke er det best valget for ditt hår. Finner du DIN sjampo så vil du merke forskjell. Ikke koster det noe mer i lengden om man kjøper på nett siden de er mer drøy i bruk, så det skader absolutt ikke på noen måte å bruke frisørsjampo.

Skrevet

Å bruke en frisørsjampo betyr ikke nødvendigvis fantastisk hår fra dag 1. Kanskje den du har brukt nå ikke er det best valget for ditt hår. Finner du DIN sjampo så vil du merke forskjell. Ikke koster det noe mer i lengden om man kjøper på nett siden de er mer drøy i bruk, så det skader absolutt ikke på noen måte å bruke frisørsjampo.

Veldig sant!

Skrevet

Du vil nok merke forskjell når du prøver butikkshampo igjen, at håret ditt blir dårligere! DA merker du forskjellen og vil nok gå tilbake til bedre shampo :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...