Salamandria Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Jeg har ganske fet hud. blir blank i huden noen timer etter at jeg har sminket meg f.eks. Og uten sminke er huden min veldig skinnende, og blank da også. jeg har brukt produkter til fet hud fra Vichy en god stund, men dette har ikke hjulpet noe. Så jeg har tenkt å bytte merke etter hvert som jeg blir ferdige med produktene som jeg har nå. Er det noen som har noe forslag til gode merker som ikke koster altfor mye?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Prøv finishing pudder over sminken din. Prøv også glycare loation fra MD formulations, tar knekken på fet hud!
misstardipus Skrevet 31. august 2011 #3 Skrevet 31. august 2011 Jeg har ganske fet hud. blir blank i huden noen timer etter at jeg har sminket meg f.eks. Og uten sminke er huden min veldig skinnende, og blank da også. jeg har brukt produkter til fet hud fra Vichy en god stund, men dette har ikke hjulpet noe. Så jeg har tenkt å bytte merke etter hvert som jeg blir ferdige med produktene som jeg har nå. Er det noen som har noe forslag til gode merker som ikke koster altfor mye? Da er vi to som sliter med det problemet!! Har ikke funnet et produkt som virkelig funker enda :frown:
Salamandria Skrevet 31. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2011 Det er ikke sminke jeg først og fremst tenker på, men hudpleie. Som kremer, sminkefjerning osv
Wonders Skrevet 1. september 2011 #5 Skrevet 1. september 2011 Om jeg er blank etter rens bryr jeg meg ikke for jeg er jo hjemme. Men etter å påført makeup og presset pudder i en compackt blir det også fett etter en time ca... Har en venninde som flyr rundt med noen tynne ark med noe obsorberende på seg, som ikke fjerner sminken. Små ark hun bare klapper lett på de blanke områdene i ansiktet. Men det må gjøres like ofte som man fikser leppestiften... Med løst pudder så kommer evt små ansiktshår frem utrolig godt All dunet kommer frem in all it's glory Jeg tåler ikke noe fra mineralsminke, får allergi.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #6 Skrevet 1. september 2011 Om jeg er blank etter rens bryr jeg meg ikke for jeg er jo hjemme. Men etter å påført makeup og presset pudder i en compackt blir det også fett etter en time ca... Har en venninde som flyr rundt med noen tynne ark med noe obsorberende på seg, som ikke fjerner sminken. Små ark hun bare klapper lett på de blanke områdene i ansiktet. Men det må gjøres like ofte som man fikser leppestiften... Med løst pudder så kommer evt små ansiktshår frem utrolig godt All dunet kommer frem in all it's glory Jeg tåler ikke noe fra mineralsminke, får allergi. Hun ønsket tips om hudpleie. Hvorfor er du her i denne tråden Wonders ?? tips wonders: ikke heng ut andre fordi de svarer "feil" i tråder, når du gjør akkurat dette selv. Peace
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå