cherry blossomed. gone. Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Hvordan kan man være sikker på at nettbutikker som selger til ca halv pris av butikkprisen har ekte varer som ikke er gått ut på dato e.l? Jeg har lyst til å bestille md formulations fra feelunique, men er redd for å få produkter som er mindre funk i lixom....Er det noen som vet om sikre sider?
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Få nettbutikker kan de store merkene gå god for, annet enn de som er listet på sidene deres, som selvfølgelig selger svindyrt. Har nesten lyst til å sende mail til samtlige merker på feelunique å høre hva de mener.. Uansett da, så er det vel ingen her som har negativ erfaring fra feelunique tror jeg. Meg selv inkludert. HC som er hudpleier handlet jo også fast derfra når hun bodde i Norge og anbefaler siden hele tiden. Skulle nu tro hun ikke hadde gjort det om produktene var ille.
Gjest Hikken Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 (endret) Hei! Bruker du Ebay? Isåfall kan du handle 100% ekte og ny MD formulations varer fra denne selgeren: http://stores.ebay.com/Midwest-Sales/_i.html?rt=nc&_nkw=md%20formulations&_sid=214050042&_trksid=p4634.c0.m14.l1513&_pgn=1 De selger MD Formulations noe billgere en Feelunique, og de setter også ned prisen om ber om det. Dette har jeg fra www.hildechristina.com Ebayselgere man kan stole på Endret 6. september 2011 av Hikken
Gjest BabyBlue Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 Har handlet fra feelunique (eller lookfantastic?), og MD derifra MÅ være ekte, for jeg merker ingen forskjell fra de og de som koster noen hundrelapper mer på hudpleiesalonger her i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå