AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Da jeg var på jobbintervju så sier sjefen jeg skal jobbe 2-3 ganhger i uken noe jeg synes var bra. Jeg var aldri ute etter noen fulltisjobb pga jeg tar en utdannelse på nett som er veldig krevende. Men i går så sier han plutselig at jeg må jobbe alle dagene i uka pluss hver lørdag. Pga en som jobber her ikke ville jobbe fulltid allikavel(aner ikke hva grunnen var) så da må jeg. Selv om det ikke var det vi ble enige om. Han sa jeg kanskje kunne få jobbe annenhver lørdag senere, men nå i begynnelsen må jeg jobbe alle lørdager. Da han sa dette, så sa jeg det var greit (ble så satt ut at jeg bare sa det var okey. Skjønner ikke hvorfor jeg sa det pga det er ikke okey) Planen var som sagt å jobbe kun deltid. Noe jeg også sa under jobbintervjuet og han sa jeg skulle 2-3 ganger i uken. Vel, jeg bare redd for at han kommer til å bli sur når jeg sier jeg ikke kan jobbe fulltid. Har også en datter på 3 som gjør det å litt vanskelig. Må jobbe mye kveldsvakter (noe vi heller ikke ble enige om) jeg skulle egentlig kun jobbe dag siden jeg må hente lillemor i barnehage. Synes det er litt dårlig han endrer på alt vi ble enige om. Han vet jo jeg har ei datter. Må jeg jobbe kveldsvakter, så får jeg et lite problem. Jeg må jo bare snakke med han men lurer på hva jeg burde si?
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Hva sier kontrakten din, da? Du må jo bare si til ham at avtalen var at du skulle jobbe så og så mange ganger i uken, og det er det du kan jobbe. Hvis det ikke er greit for ham, og du ikke har en kontrakt som spesifiserer hva slags vakter du skal arbeide, får du bare finne deg en annen jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå