Arwen Skrevet 27. november 2003 #1 Skrevet 27. november 2003 Finnes det? Eller kanskje noen kan hjelepe meg med den direkte oversettelsen av: - monolithic - dualithic - multilithic :evil: engelsker fagbøker
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2003 #2 Skrevet 27. november 2003 Fant bare det ene ordet: Monolithic: adj. massiv, enhetlig adj. monolittisk, uthugget i en blokk
Gjest Lady H Skrevet 27. november 2003 #3 Skrevet 27. november 2003 Ville tro at det disse ordene betyr Ensidig Tosidig Flersidig Lady H
Arwen Skrevet 27. november 2003 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2003 Ville tro at det disse ordene betyr Ensidig Tosidig Flersidig Lady H Ja, har lest litt nøyere nå, og det blir noe i den duren. Problemet er egentlig ikke at boka er på engelsk, forstår godt det jeg leser. Problemet er at eksamen går på norsk, er redd det kan bli vanskelig å kjenne igjen faguttrykk.
Grooo Skrevet 27. november 2003 #5 Skrevet 27. november 2003 Vet ikke om noen god online ordliste, men du kan teste Clue gratis i 30 dager. Du finner den her: http://www.clue.no/
Kaktus Skrevet 28. november 2003 #7 Skrevet 28. november 2003 Bruk Clue med forsiktighet - her det mange fantasifulle oversettelser...
Gjest Kira Skrevet 28. november 2003 #8 Skrevet 28. november 2003 Jeg bruker Clue og Lexin. Synes det er fine ordbøker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå