AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Jeg hjelper kjæresten min av og til med prosjekt og sparring/drøfting. Jeg krever ikke så mye hjelp tilbake. Men han er jo mann, og da må han sikkert føle at jeg trenger ham. Hvordan kan jeg få ham til å føle seg nyttig? Jeg er vant til å klare alt selv... Hva kan jeg behøve hjelp til?
Havbris Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Jeg kjenner deg jo ikke - og ikke dere - så det er jo umuig å si hva du kunne trenge hjelp til :gjeiper: 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 Jeg kjenner deg jo ikke - og ikke dere - så det er jo umuig å si hva du kunne trenge hjelp til :gjeiper: Selv aner jeg ikke...
Miki Skrevet 30. august 2011 #4 Skrevet 30. august 2011 Hjelp til å lage middag. Hjelp til å rydde? 1
Havbris Skrevet 30. august 2011 #5 Skrevet 30. august 2011 (endret) Selv aner jeg ikke... Inviter ham på en heftig kveld i senga eller hvor det nå måtte være...da vil han merke at du trenger ham! Endret 30. august 2011 av Havbris 3
Mr.Omg Skrevet 30. august 2011 #6 Skrevet 30. august 2011 Bære ting, flytte ting, sex... alt! Kan du ikke inkludere han i noen av interessene/hobbyene dine?
Havbris Skrevet 30. august 2011 #7 Skrevet 30. august 2011 Intellektuell ytelse til ham fra deg fordrer en emosjonell/erotisk gjenytelse fra han til deg. Da blir det balanse i regnskapet! 2
Harmony Skrevet 31. august 2011 #8 Skrevet 31. august 2011 Hva kan jeg behøve hjelp til? La ham åpne syltetøyglass etc. for deg. La ham bære tunge ting, kanskje ommøbler stua di og be om hjelp? Mal leiligheta eller noe? En definitiv vinner må være at han kan beskytte deg. Så dersom en situasjon dukker opp hvor du føler deg litt "redd", gå et stykke bakom han, og han føler seg som kongen, haha Tror at så lenge en mann føler at han kan bevise at han er sterk og så videre, så er han fornøyd.
Gjest Nedfall Skrevet 31. august 2011 #9 Skrevet 31. august 2011 La ham plukke bort skumle edderkopper og veps!
Gjest kjetil Skrevet 10. desember 2012 #10 Skrevet 10. desember 2012 Hvor mye det enn plager meg som mann å innrømme dette.. Menn flest har et nesten sykelig behov for å bevise sin styrke for dama si. "jeg klarer ikke..." er musikk i nesten alle menns ører, så selv om du klarer så si det ikke går og så slår macho-genet inn og øker selvfølelsen med en gang...
Genesis Skrevet 10. desember 2012 #11 Skrevet 10. desember 2012 Hvor mye det enn plager meg som mann å innrømme dette.. Menn flest har et nesten sykelig behov for å bevise sin styrke for dama si. "jeg klarer ikke..." er musikk i nesten alle menns ører, så selv om du klarer så si det ikke går og så slår macho-genet inn og øker selvfølelsen med en gang... Huleboeren har vi alle i oss, kvinner som menn!
Wonders Skrevet 10. desember 2012 #12 Skrevet 10. desember 2012 (endret) jeg er veldig for at mannen skal føle at han tar godt vare på meg. Gjør meg lykkelig. Det er jeg veldig verbal med ovenfor han, hva som gjør meg lykkelig, hva han kan gjøre for at jeg skal kose meg. Så er det opp til han hva ahn husker eller vil gjøre. Jeg ber aldri om noe for så å forvente det, jeg sier hva jeg ønsker meg. Og jeg kan gjøre det samme for han... Det går begge veier. Hjelpe meg med,,, vel, jeg liker å tro jeg klarer det aller meste selv jeg, men å la meg bli tatt vare på... Og han er så glad når han har laget en te-kopp eller mekket mat til meg. Og jeg takker skikkelig. Stopper han i det han driver på , å sier at jeg blir skikkelig glad for alt han gjør, At han ikke bruker mye salt, for det liker jeg ikke, at han lager hjerter av agurken og lager hjerte i ketchupen... Så tar jeg bilde av det å sier jeg er lykkelig når han gjør slikt bare fordi jeg liker det. tappe bad til deg, eller setter på dusjen, med levendelys, nye skrubbehansker og god såpe. Kjøpe blomster til deg, henger opp julebelysning, ja... alt fra mykt til ting nevnt av andre i tråen ovenfor. Bare at han ringer fra butikken, og spør om jeg trenger noe. Da sier jeg hvor lykkelig det gjør meg. At han faktisk ringer å spør. Så kjøper han kanskje feil type salat da, og da bare ler jeg... GUllet mitt gjør det beste han kan for meg. Og jeg for han. Når vi pusser opp holder jeg alltid hammer, spiker osv... Så han slepper å gå opp og ned, når han lager mat, så går jeg etter og kaster rester i søppel, åpner ting og henter det han trenger, det er så ålreit. For jeg hater å lage mat.... Å bare stoppe litt å sette pris på at vi har det slik at vi gleder hverandre.... Det er lyspunkt i mitt liv hver dag. kaffe med sukker-hjerte fra han til meg... smelt. eller toast... Endret 10. desember 2012 av Wonders 2
Wonders Skrevet 10. desember 2012 #13 Skrevet 10. desember 2012 Si du liker frokost på sengen... og vips kommer dette brettet opp... 1
Pringle Skrevet 10. desember 2012 #14 Skrevet 10. desember 2012 jeg er veldig for at mannen skal føle at han tar godt vare på meg. Gjør meg lykkelig. Det er jeg veldig verbal med ovenfor han, hva som gjør meg lykkelig, hva han kan gjøre for at jeg skal kose meg. Så er det opp til han hva ahn husker eller vil gjøre. Jeg ber aldri om noe for så å forvente det, jeg sier hva jeg ønsker meg. Og jeg kan gjøre det samme for han... Det går begge veier. Hjelpe meg med,,, vel, jeg liker å tro jeg klarer det aller meste selv jeg, men å la meg bli tatt vare på... Og han er så glad når han har laget en te-kopp eller mekket mat til meg. Og jeg takker skikkelig. Stopper han i det han driver på , å sier at jeg blir skikkelig glad for alt han gjør, At han ikke bruker mye salt, for det liker jeg ikke, at han lager hjerter av agurken og lager hjerte i ketchupen... Så tar jeg bilde av det å sier jeg er lykkelig når han gjør slikt bare fordi jeg liker det. tappe bad til deg, eller setter på dusjen, med levendelys, nye skrubbehansker og god såpe. Kjøpe blomster til deg, henger opp julebelysning, ja... alt fra mykt til ting nevnt av andre i tråen ovenfor. Bare at han ringer fra butikken, og spør om jeg trenger noe. Da sier jeg hvor lykkelig det gjør meg. At han faktisk ringer å spør. Så kjøper han kanskje feil type salat da, og da bare ler jeg... GUllet mitt gjør det beste han kan for meg. Og jeg for han. Når vi pusser opp holder jeg alltid hammer, spiker osv... Så han slepper å gå opp og ned, når han lager mat, så går jeg etter og kaster rester i søppel, åpner ting og henter det han trenger, det er så ålreit. For jeg hater å lage mat.... Å bare stoppe litt å sette pris på at vi har det slik at vi gleder hverandre.... Det er lyspunkt i mitt liv hver dag. kaffe med sukker-hjerte fra han til meg... smelt. eller toast... Ååååh... man skulle tro at dette var "too much", men det var ikke det... Det var rett og slett nydelig. Jeg ble skikkelig rørt! Høres ut som dere har et lykkelig samliv. Helt herlig å lese. 1
Løvetanten Skrevet 10. desember 2012 #15 Skrevet 10. desember 2012 Jeg hadde fått helt hetta (ikke av Wonders´ bilder, for de var kos) om jeg skulle legge bort min selvsendighet for at mannen skulle føle seg nyttig... Jeg liker å tro at vi samarbeider. Ikke at han må gjøre ting for meg som jeg ikke klarer eller omvendt.
Wonders Skrevet 10. desember 2012 #16 Skrevet 10. desember 2012 Ååååh... man skulle tro at dette var "too much", men det var ikke det... Det var rett og slett nydelig. Jeg ble skikkelig rørt! Høres ut som dere har et lykkelig samliv. Helt herlig å lese. Takk takk, det varmer at du synes det Det er ikke lett å si og gjøre hele tiden. Det er bare så godt når man har sine behov dekket. Når egene behov blir dekket så deler man videre. Man går ikke tom. man må jo si ting slik at det allikevel er opp til den andre, man kan ikke stille krav. Å komme hjem og han har vasket klær og hengt dem opp, da stopper jeg opp å sier hva det gjør med meg. At jeg slepper, at jeg heler kan vaske bad, som han hater,... Man finner alltid nye ting man må fokusere på å få det bedre sammen. Når vi bare har hverandre, ingen som blander seg eller har noe de skulle sagt, så må det jo bare bli knall bra. Nå som vi ser på tapet, så sier jeg hvor glad jeg blir for at jeg teller, mine tanker om farger og ting betyr noe for han. Nok til at jeg blir hørt og tatt hensyn til. Han liker visse ting, og er alltid flink med å få meg involvert, og vil vite hva jeg tenker.... Det takker jeg han for. Jeg har sagt jeg gjerne vil ha en form for gavel, eller tapet ved sengen... Så nå har vi snakket om det i noen år, sett litt og er snart klar for et valg... Jeg tar det med ro. Det beste er kosen vi har i å lete, titte, diskutere og lete... 1
Gjest Summers Skrevet 10. desember 2012 #17 Skrevet 10. desember 2012 (endret) La ham åpne syltetøyglass etc. for deg. Mal leiligheta eller noe? Tror at så lenge en mann føler at han kan bevise at han er sterk og så videre, så er han fornøyd. Tror du heller bør diske opp en bedre middag enn å be typen male leiligheten om du ønsker å gjøre han fornøyd. Endret 10. desember 2012 av Summers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå