AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 For et par uker siden farget jeg håret mitt med garnier sin natural&easy farge. Og aldri før har håret mitt blitt mer medgjørlig og "fuktig" og glansfult. Jeg så at den inneholdt blant annet jojobaolje, og lurer på om det kan være den som gjorde det? Isåfall, kan man kjøpe rein jojobaolje og bruke som kur?
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Jepp! Men husk å skyll godt etterpå. Jeg bruker å ta en dråpe jojobaolje forhelt i tuppene etter vask, gjør håret mykt og fint 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 Mange fuktighetskurer, balsamer osv inneholder jojoba så det stemmer nok ja.
Gjest Cecilia L Skrevet 30. august 2011 #4 Skrevet 30. august 2011 Enig med deg angående den hårfargen fra Garnier. Min favoritt også . Jeg synes derimot det blir kliss og fett med jojobaolje i håret, men er blitt veldig glad i Morrocanoil! Denne gir masse glans og pleie og håret blir ikke fett. Tar i en dæsj i helt vått hår. Supert produkt. Lukter himmelsk også.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #5 Skrevet 30. august 2011 Enig med deg angående den hårfargen fra Garnier. Min favoritt også . Jeg synes derimot det blir kliss og fett med jojobaolje i håret, men er blitt veldig glad i Morrocanoil! Denne gir masse glans og pleie og håret blir ikke fett. Tar i en dæsj i helt vått hår. Supert produkt. Lukter himmelsk også. Ja det var det jeg egentlig tenkte, at det blir for oljete om man bare skal ha rein olje i håret. Men kan liksom ikke farget håret hver uke hellr Har den mororocanoil litt samme effekt som den hårfargen?
Gjest Cecilia L Skrevet 30. august 2011 #6 Skrevet 30. august 2011 Ja det var det jeg egentlig tenkte, at det blir for oljete om man bare skal ha rein olje i håret. Men kan liksom ikke farget håret hver uke hellr Har den mororocanoil litt samme effekt som den hårfargen? Den skal ikke skylles ut, og gir en veldig flott glans i håret. Jeg har litt umulig, glatt hår som lett kan bruse og som vanskelig lar seg temme. Med Moroccanoil så blir det lett å style og mere sprettent. Føles mer fuktig, som du sier. Uten at det blir fett og ekkelt. Jeg er frelst.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #7 Skrevet 30. august 2011 Om du skal bruke jojoba som kur, må den brukes før du vasker håret, da unngår du at det blir fett. Altså skyll håret i vann-jojoba-skyll-shampo-balsam håret blir fint og glansfult og nydelig Ambefaler denne (link). Lukter godt! Men husk, skal du bruke jojoba i håret etter vask, er kun 1-2dråper nok
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #8 Skrevet 30. august 2011 Jeg elsker oljer til håret! Har både Moroccanoil, Jojoba, Mandelolje og Aprikosolje, alle er pleiende for håret!
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #9 Skrevet 30. august 2011 Om du skal bruke jojoba som kur, må den brukes før du vasker håret, da unngår du at det blir fett. Altså skyll håret i vann-jojoba-skyll-shampo-balsam håret blir fint og glansfult og nydelig Ambefaler denne (link). Lukter godt! Men husk, skal du bruke jojoba i håret etter vask, er kun 1-2dråper nok takk! Prøver en sånn jeg, den kosta jo nesten ikke noe uansett :D
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #10 Skrevet 30. august 2011 takk! Prøver en sånn jeg, den kosta jo nesten ikke noe uansett :D Så bra, håper du blir fornøyd! Det som er så genialt med iherb, alt er så billig, + kun 2 til 4 dollar i frakt :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå