Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har begynt å trene en del og kuttet mye unødvendige kalorier og merker at jeg er fryktelig sulten utover kveldene(spiste mye rundt disse tider før)

er det greit å kutte opp masse frukt og momse? vet det er mye karbs osv, men kjenner det er så deilig å fylle opp magen uten den ekstremt mettende følelsen og den søte gode smaken hjelper til å dempe søtsuget..

kan jeg spise "ubegrenset" med frukt? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så sant du ikke spiser 5 kilo epler, 3 kilo bananer og 12kg med jordbær hver dag, så ser jeg ikke problemet.

Kos deg med litt frukt du! 5 om dagen er bra greier vet du ;)

Skrevet

Er slik hos meg og. Er det dumt å spise frukt rett før en legger seg? Spiser nå kveldsmat i åtte-ni tiden, legger meg rundt elleve. Blir som regel småsulten da, så tar meg litt frukt.

Skrevet

De fleste frukter er ganske kalorifattige, i motsetning til hva lavkarbo-tilhengerne ofte ytrer. Frukter som inneholder mer energi enn gjennomsnittet er druer, bananer og det meste av tørket frukt.

Uansett er måtehold nøkkelen dersom du ønsker å spise mindre enn du forbruker - uansett hva det måtte være.

Skrevet

Er slik hos meg og. Er det dumt å spise frukt rett før en legger seg? Spiser nå kveldsmat i åtte-ni tiden, legger meg rundt elleve. Blir som regel småsulten da, så tar meg litt frukt.

Litt frukt skader ikke om en er litt sulten...klarer ikke å sove om jeg er sulten, så pleier å ta en boks ananas jeg...Utenom i kveld...mannen lager burger :sjenert::popcorn:

Skrevet

en skål/asjett med frukt ser jeg ikke problemet i, men om du spiser 5- bananer, 4 epler osv ++ så blir det jo en god del karbo da, om du prøver å kutte de ut.

Skrevet

kutter opp litt av hvert i en skål og spiser det som en fruktsalat (uten juice eller yougurt over) så regner med det går greit:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...