Gå til innhold

Bløffer tipsene fra kvinneguiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jadda...Så var det på`n igjen. Med nok en fyr som ikke tar kontakt eller svarer på meldinger eller telefoner, for alt handlet kun om sex. Og jeg gidder ikke å sende mer enn max to meldinger + ringe mer enn en gang.

I telefonen sa han at han skulle ringe opp igjen. Men han ringer aldri. Og jeg vet jo herfra at han ikke er interessert hvis han blir stille. Orker ikke å bruke energi på å strebe etter hans oppmerksomhet.

For meg handlet det også om sex. Tre ganger hadde vi det. Heftig og knallbra sex (der begge var svært fornøyde) Vi skulle møtes igjen. Senere skulle vi oppfylle en av hans sexfantasier. Men så ble det dødt. Null svar.

Og da er det tid for å videre. La være å selv ta kontakt. Bli kynisk og følelsesløs ovenfor hele greia. For han er tydeligvis ikke interessert i å møtes, selv om vi var enige om det.

Rådene her på KG går alltid på at da må man la være å mase. For da kommer kanskje jaktinstinktet. I to uker har det vært bare taushet. Så er det bare i romaner dette skjer? Er det noen her som har opplevd flere uker med taushet fra begge kanter,der han da senere kommer for mer sex eller godord. Brått og uventet? Eller skjer ikke slike ting i virkeligheten?

Han bor rett ved meg. Vi var venner/bekjente og har alltid hatt en god tone oss i mellom. Skulle gjerne ha hørt noen gledeshistorier som kan bekrefte at taushet hjelper. Har du noen? Selv tør jeg knapt å håpe. Gikk videre med livet mitt for en uke siden. Men inni meg ønsker jeg å høre fra han igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke ut som du har gått videre, høres heller ikke ut som det er snakk om "bare sex" fra din side.

Men det høres derimot ut som om han ikke er interessert i deg.. han har kanskje noe litt mer seriøst på gang med en annen jente.

• Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet

Rådene her på KG går alltid på at da må man la være å mase. For da kommer kanskje jaktinstinktet. I to uker har det vært bare taushet. Så er det bare i romaner dette skjer? Er det noen her som har opplevd flere uker med taushet fra begge kanter,der han da senere kommer for mer sex eller godord. Brått og uventet? Eller skjer ikke slike ting i virkeligheten?

Ja, det har skjedd med meg, men det er ikke noe jeg ville lagt store forhåpninger i.

Skrevet

Høres ikke ut som du har gått videre, høres heller ikke ut som det er snakk om "bare sex" fra din side.

Men det høres derimot ut som om han ikke er interessert i deg.. han har kanskje noe litt mer seriøst på gang med en annen jente.

Du har kanskje rett i det Jeg føler nok litt for han :) Men vil ikke inn i forhold. Jeg krever heller ikke at han skal være interessert. Ønsker meg bare et livstegn.

Skrevet

Jeg tror tipsene bløffer. Datet en jente en gang der hun sa at hun ikke var klar for forhold, og at vi måtte ta det litt roligere. Så jeg ville gi henne luft og gikk ca to uker uten å ta kontakt. Da trodde ikke hun jeg var interessert i mer enn vennskap, og fant seg en annen jente istedet. (Og ja, det skjedde på de to ukene). Har også datet andre der de bare slutter å ta kontakt for så å aldri gjøre det igjen eller aldri svare på mld/ta tlf. Mange ganger.

Så jeg har ingen tro på at det funker med no jaktinnstinkt. Ærlighet syns jeg funker. Det er det som ga meg kjærligheten til slutt! :-)

• Liker 1
Skrevet

Ja, det har skjedd med meg, men det er ikke noe jeg ville lagt store forhåpninger i.

Kuttet han brått helt uten grunn? og hvor lang tid tok det før han dukket opp igjen?

Gjest Raindrops
Skrevet

Kuttet han brått helt uten grunn? og hvor lang tid tok det før han dukket opp igjen?

Mjo, tilsynelatende så var det vel uten grunn, men situasjonen var litt annerledes enn den du er i nå.

Vi startet som en useriøs fling, og når begge begynte å få følelser så trakk han seg brått unna (lang historie). Jeg ble såret og holdt meg unna, men han endte opp med å komme tilbake etter et par uker, vi er sammen nå.

Skrevet

Jaktinstinkt virker. Men det kommer ikke ved at du forsvinner.

Hvis du skal leke med en katt, er det best å stappe katteleken i lomma og gå, eller å la leken hoppe og sprette akkurat så den nesten ganske sikkert er mulig å få tak i?

Noen ganger kan det også være at katta ikke skjønner i det hele tatt hva leken er til for, selv om den var helt uimotståelig for to minutter siden. Det betyr ikke at alt var løgn, bare at det er annerledes nå.

• Liker 1
Skrevet

Jaktinstinkt virker. Men det kommer ikke ved at du forsvinner.

Hvis du skal leke med en katt, er det best å stappe katteleken i lomma og gå, eller å la leken hoppe og sprette akkurat så den nesten ganske sikkert er mulig å få tak i?

Noen ganger kan det også være at katta ikke skjønner i det hele tatt hva leken er til for, selv om den var helt uimotståelig for to minutter siden. Det betyr ikke at alt var løgn, bare at det er annerledes nå.

Joa... :sjenert: Men katteleken i dette tilfellet trodde jeg var å få oppfylt en ganske så stor sexfantasi som han har...Med vilje gav jeg han ikke denne leken helt til å begynne med. Jeg bad oss vente til neste gang. Så slik sett har jeg stappet katteleken i lomma og gått ;) Kanskje han bare glemte av den?

• Liker 1
Skrevet

Uhmm, nei si det. Sant å si så har jeg aldri skjønt meg på katter. Det eneste bombesikre var luksuskattemat på boks. Du kan prøve det? :jepp:

Skrevet

Hvis det, fra din side kun var sex, så er det ingen regler. Da gir du jo f... er det snakk om ren sex hvor man kun skal ha sex kan du bare kjøre på som du vil(uten å overdrive ingen liker jenter som er desperate eller tilgjenglige 24/7) Send han en melding og spør rett ut "sex?". Greia er jo at hvis det bare er sex, og du ikke har følelser gir du jo faen.. da trenger man ikke spille spillet.. for du "bruker" han jo til sex. Men med en gang du bryr deg........ ja.. da er det kanskje ikke bare sex?

Ikke glem at for han må han få intnrykket av at du ikke trenger han, og at du gjerne har flere baller i lufta:) funker alltid for meg;)

Skrevet

ja jeg har opplevd det, eller opplever det vil jeg si, siden det fortsatt skjer, og det har foregått så lenge nå at jeg begynner å bli lei, snart ett år nå. Ikke skjønner jeg hvorfor egentlig, vi har ikke hatt sex mange ganger, og det kan gå laaang tid mellom hver gang Jeg har helt klart følelser for han, han har nok ikke så sterke om noen følelser for meg. Så jeg skjønner ikke hvorfor han gidder, men neida det kommer alltid meldinger etter noen uker. Det er så irriterende for da rekker jeg aldri å komme over han før det er pån igjen. Og jeg klarer ikke bare ignorere meldingene hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...