Gjest "gjest" Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 (endret) http://farm5.static.flickr.com/4152/4833417379_b0e4ca3f23_z.jpg Enslavedgitaristen som elsker å renne rundt på scenen i bar overkropp. Han har heldigvis fremdeles kroppen til det. Jeg for min del hadde sagt nei takk til Arve. Søt og hyggelig mann, men alikevel ikke min type. Dog anerkjenner jeg hans sexappell. Nå, er han en fyr som kunne friste den kvinnelige delen av KG? img-tags fjernet Bond, mod Endret 30. august 2011 av Bond
sequin Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Fin kropp ja, men hadde nok ikke hoppet til sengs med han alstå. 1
Gjest "gjest" Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 Jeg må for ordens skyld påpeke her at jeg prøvde å finne et bilde av Arve med noe på overkroppen. Det viste seg å være vanskelig pga det da alltid var noen på bildet ilag med ham.
sequin Skrevet 30. august 2011 #5 Skrevet 30. august 2011 På det bildet der lignet han faktisk litt på Jan Thomas i ansiktet 4
Gjest "gjest" Skrevet 30. august 2011 #6 Skrevet 30. august 2011 På det bildet der lignet han faktisk litt på Jan Thomas i ansiktet Den ser ikke jeg.
Gjest "gjest" Skrevet 30. august 2011 #8 Skrevet 30. august 2011 Det var da noe inn i helvete hvor kresne dere har blitt da.
Gjest Gorgonzola Skrevet 30. august 2011 #10 Skrevet 30. august 2011 Jeg tror de fleste av oss har skjønt at du digger Enslaved nå Og nei, jeg drømmer ikke om å pule Thebon selv om det er avataren min, men synes han er vokalkonge. Dessuten har jeg heller ikke laget noen "hvor lyst har du til å hoppe i halmen med han her"-tråder om ham heller
Gjest "gjest" Skrevet 30. august 2011 #11 Skrevet 30. august 2011 Jaaaaaaaaa!!! +1. Jeg tror de fleste av oss har skjønt at du digger Enslaved nå Og nei, jeg drømmer ikke om å pule Thebon selv om det er avataren min, men synes han er vokalkonge. Dessuten har jeg heller ikke laget noen "hvor lyst har du til å hoppe i halmen med han her"-tråder om ham heller Digger og digger Enslaved, fru Blom. Vel, du har ikke pælmeet opp noe "Vil du i halmen med Thebon fra KOK og jeg kommer ikke til å gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #12 Skrevet 30. august 2011 Jeg synes han lignet en bitteliten smule på en Uruk-hai. Uten at det nødvendigvis er bare negativt.
Gjest "gjest" Skrevet 30. august 2011 #13 Skrevet 30. august 2011 Jeg synes han lignet en bitteliten smule på en Uruk-hai. Uten at det nødvendigvis er bare negativt. Hæææ?
Gjest otrivin Skrevet 30. august 2011 #14 Skrevet 30. august 2011 Kanskje i full fyr etter alkohol på konsert, men etter å ha vært i full fyr på konsert og møtt han ETTERPÅ ombestemte jeg meg. HIH
NullHull Skrevet 31. august 2011 #15 Skrevet 31. august 2011 Sorry sister, men nei takk! Og det har med håret og gjøre, har bare aldri fiksa mannfolk med langt hår, *grøsse*.
Gjest "gjest" Skrevet 31. august 2011 #16 Skrevet 31. august 2011 Kanskje i full fyr etter alkohol på konsert, men etter å ha vært i full fyr på konsert og møtt han ETTERPÅ ombestemte jeg meg. HIH He, he.
Gjest Hedda Skrevet 31. august 2011 #17 Skrevet 31. august 2011 Dersom han tar en laaaang god dusj først - så kanskje.
Pinkee Skrevet 31. august 2011 #18 Skrevet 31. august 2011 Etter bildet, ja, hvis jeg fikk dusje han først(så litt svett ut) Men, irl, aner ikke, aldri møtt fyren.
Gjest "gjest" Skrevet 4. september 2011 #19 Skrevet 4. september 2011 Kanskje i full fyr etter alkohol på konsert, men etter å ha vært i full fyr på konsert og møtt han ETTERPÅ ombestemte jeg meg. HIH Når var dette?
Gjest norah Skrevet 4. september 2011 #20 Skrevet 4. september 2011 (endret) Synes både Enslaved og han er kjedelig. Og Keep of Kallesin? Kom igjen. Nei til både folk og musikk. Kan her og nå si med hånden på hjertet at jeg ikke ville hatt sex med en eneste person i ett eneste av metalbandene i hele Norge og Sverige. Eller verden muligens. Jeg går gjerne på konsert(ikke med KOK) - men dropper lett backstage. Har hengt litt for mye med rockefyrer oppigjennom til å bli imponert - de er jo mammas kjøttkaker og klappe pysekatten hjemme mens de ser på ekstrem oppussing hele gjengen Endret 4. september 2011 av norah
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå