AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #21 Skrevet 31. august 2011 Når man frarøves en sans forsterkes de andre.. kanskje han liker sånt?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #22 Skrevet 31. august 2011 Da er du vel yngre enn det da. Når du når denne alderen selv - så får du erfare at man fortsatt er sårbar i slike situasjoner. Korrekt! Fyller først 40 år neste år.. Man trenger ikke være 40+ år for å synes det er merkelig at folk på 40 år ikke forstår at noe villt ukjente medlemmer av ett forum ikke vet svaret på ett så åpent spørsmål.
Gjest Bond Skrevet 31. august 2011 #23 Skrevet 31. august 2011 Tråden ryddet for spekulasjoner Bond, mod
Surriball Skrevet 31. august 2011 #24 Skrevet 31. august 2011 Er det bare jeg som er i stand til å se partneren min selv om det er mørkt..? Man venner seg jo til mørket etter hvert, og gardinene er som regel ikke helt svarte uansett. Personlig foretrekker jeg lyset av, for jeg liker ikke å få det i øynene når vi driver på... Ser faktisk ikke problemet. 1
Gjest HunterLady Skrevet 31. august 2011 #25 Skrevet 31. august 2011 Enkelte synes det blir for intimt og "klengete" med lyset på. Mer upersonlig når man slipper å se den andre i øynene.
Gjest ts Skrevet 31. august 2011 #26 Skrevet 31. august 2011 Enkelte synes det blir for intimt og "klengete" med lyset på. Mer upersonlig når man slipper å se den andre i øynene. Ja dette tror jeg på. Jeg opplevde ikke han som sjenert akkurat. Tenkte kanskje han ønsket at jeg var en annen, eller ikke ville ha meg for nært. Tusen takk til dere som har svart ordentlig. Jeg fikk noe å tenke på, faktisk.
Gjest Shelob Skrevet 1. september 2011 #27 Skrevet 1. september 2011 Herregud som du maser! Du fortalte i et av innleggene dine at dere begge er 40+, hvor mye enn det kan være, og så virker du som en umoden tenåring. La vær å svar hvis du synes det er mas da. Jeg tipper han har kompleks for et eller annet du ikke aner hva er. Spør om lyset kan være på.
Gjest Shelob Skrevet 1. september 2011 #28 Skrevet 1. september 2011 Er det bare jeg som er i stand til å se partneren min selv om det er mørkt..? Man venner seg jo til mørket etter hvert, og gardinene er som regel ikke helt svarte uansett. Personlig foretrekker jeg lyset av, for jeg liker ikke å få det i øynene når vi driver på... Ser faktisk ikke problemet. Enig i at skarpt lys ikke er så godt. Dimmer er tingen.
Gjest Eurodice Skrevet 1. september 2011 #29 Skrevet 1. september 2011 (endret) La vær å svar hvis du synes det er mas da. Jeg tipper han har kompleks for et eller annet du ikke aner hva er. Spør om lyset kan være på. Du store verden så glup du er . Det er vel tillatt for alle å svare. Du ser tydeligvis ikke hva TS spør om: "Hvorfor vil han ha lyset av?" Du svarer med: "Spør om lyset kan være på." Det er ingen her som kan vite dette, men hun maser i vei. Den eneste måten hun kan få et adekvat svar på, er å spørre mannen! Endret 1. september 2011 av Belladonna 1
Skilpadden Skrevet 2. september 2011 #31 Skrevet 2. september 2011 - Han er sjenert, eller har lav selvtillit. - Han syns det er spennende å ikke se den man knuller, for da får han kanskje følelsen av at du er en fremmed/eller fordi kroppen blir mer spent når øynene ikke ser noen ting, og da blir alle berørelsene mere sensitive. - Han prøver å se for seg noen andre som ikke er deg. 1
Maria M Skrevet 2. september 2011 #32 Skrevet 2. september 2011 - Han er sjenert, eller har lav selvtillit. - Han syns det er spennende å ikke se den man knuller, for da får han kanskje følelsen av at du er en fremmed/eller fordi kroppen blir mer spent når øynene ikke ser noen ting, og da blir alle berørelsene mere sensitive. - Han prøver å se for seg noen andre som ikke er deg. Kan ikke komme på andre gruner selv
Gjest Shelob Skrevet 2. september 2011 #33 Skrevet 2. september 2011 Du store verden så glup du er . Det er vel tillatt for alle å svare. Du ser tydeligvis ikke hva TS spør om: "Hvorfor vil han ha lyset av?" Du svarer med: "Spør om lyset kan være på." Det er ingen her som kan vite dette, men hun maser i vei. Den eneste måten hun kan få et adekvat svar på, er å spørre mannen! Greit det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå