Gå til innhold

Hvorfor vil han ha lyset av?

Fremhevede innlegg

Gjest Lillemor
Skrevet

Jeg har en venn som jeg har truffet litt. Vi har vært til sengs etpar ganger, men da ville han ha lyset avslått. Jeg lurer virkelig på hvorfor. Han er en flott mann og jeg er en velskapt kvinne, så jeg forstår ikke. Noen som har en rimelig forklaring på det? Jeg har spurt ham, men han svarer ikke på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanksje han rett og slett ikke føler seg konfertabel med kroppen sin. Husk at om du syntest han ser bra ut, så betyr det ikke at han absolutt føler det samme! :roll:

• Liker 1
Skrevet

Kanksje han rett og slett ikke føler seg konfertabel med kroppen sin. Husk at om du syntest han ser bra ut, så betyr det ikke at han absolutt føler det samme! :roll:

Vel, vi er jo ikke akkurat tenåringer (40+) og da er man ikke så opptatt av kroppen sin lenger, så jeg har vanskelig for å tro det. Han holder seg utrolig godt og er en vakker mann som mange ser langt etter. Kan det være andre årsaker?

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg har en venn som jeg har truffet litt. Vi har vært til sengs etpar ganger, men da ville han ha lyset avslått. Jeg lurer virkelig på hvorfor. Han er en flott mann og jeg er en velskapt kvinne, så jeg forstår ikke. Noen som har en rimelig forklaring på det? Jeg har spurt ham, men han svarer ikke på det.

Hvis ikke mannen vil eller kan svare, kan i hvert fall ingen her svare deg på det. Kanskje noen synske leser innlegget ditt :fnise: .

• Liker 6
Gjest "gjest"
Skrevet

Han er sjenert.

Men enn om du tenner et stearinlys og sier det bare er pga du må se hva du holder på med?

Skrevet

Fordi han ikke liker det han ser?

• Liker 1
Skrevet

Fordi han ikke liker det han ser?

Ekling! :grine:

Men hvorfor går han ikke til noen andre istedet da? Det kryr alltid av kvinner rundt ham.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Det er ikke alltid man vil se den man knuller

• Liker 2
Skrevet

Ekling! :grine:

Men hvorfor går han ikke til noen andre istedet da? Det kryr alltid av kvinner rundt ham.

Kjære deg. Du stiller spørsmål ingen andre enn han kan svare på.

Vi kan bare gjette, og for meg er det like naturlig å tro at det er fordi han ikke liker det han ser som at det er fordi han tror du ikke vil like det du ser, eller hvilken som helst annen grunn.

Snakk med ham! :filer:

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke alltid man vil se den man knuller

Og hvorfor ikke? Hvis partnern er vakker, hva er i veien med å se ham/henne da?

Gjest Eurodice
Skrevet

Herregud som du maser! Du fortalte i et av innleggene dine at dere begge er 40+, hvor mye enn det kan være, og så virker du som en umoden tenåring.

• Liker 2
Skrevet

Herregud som du maser! Du fortalte i et av innleggene dine at dere begge er 40+, hvor mye enn det kan være, og så virker du som en umoden tenåring.

Og hva feiler det deg? Er det ikke lov å spørre her, selv om det er spørsmål som du kanskje ikke liker eller er interessert i?

Skrevet

Kanskje han liker og bruke de andre sansene sine? Vi kvinner er jo kjent for at vi liker og ha lyset enten svakt på eller helt av for at vi skal kunne høre, lukte og føle partneren vår? Kanskje han er en MANN som liker det samme? Det er ikke umulig? :lur:

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Og hva feiler det deg? Er det ikke lov å spørre her, selv om det er spørsmål som du kanskje ikke liker eller er interessert i?

Det feiler meg ingenting, men du må være tungnem som ikke kan forstå at noen på et forum ikke kan svare deg på hvorfor din partner vil ha lyset av. Spør ham selv.

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Mtp maset ditt her, håper han kanskje at du skal holde kjeft?

Heeeeei, kanskje dette er hun "Hun prater for mye i senga"-jenta!

• Liker 4
Skrevet

Mtp maset ditt her, håper han kanskje at du skal holde kjeft?

Heeeeei, kanskje dette er hun "Hun prater for mye i senga"-jenta!

Hmmm, og jeg som trodde dette var stedet for å få svar på vanskelige spørsmål. Meeeen, det er tydeligvis en gjeng her som ruler og forteller hva man har lov å spørre om, etter eget humør og godtbefinnende.

Skrevet

Har du prøvd med dempet belysning? Jeg synes ihvertfall at det er forstyrrende med fullt lys på. Jeg blir lett distrahert, og kan fort komme til å tenke på andre ting hvis det er mye å se på rundt meg. Og lys i øynene er ihvertfall forstyrrende.

Skrevet

Hva hvis man ikke synes han/henne er vakker da?

Hmmm, og jeg som trodde dette var stedet for å få svar på vanskelige spørsmål. Meeeen, det er tydeligvis en gjeng her som ruler og forteller hva man har lov å spørre om, etter eget humør og godtbefinnende.

Hvordan kan vi vite hva din kjære mener? Det finnes liksom ikke noen fasit på alle spørsmål forstår du.

Dersom du er i 40-årene blir jeg nesten skremt. Lukter 14-tis av hele denne tråden..

Gjest Maneater
Skrevet

Hva hvis man ikke synes han/henne er vakker da?

Hvordan kan vi vite hva din kjære mener? Det finnes liksom ikke noen fasit på alle spørsmål forstår du.

Dersom du er i 40-årene blir jeg nesten skremt. Lukter 14-tis av hele denne tråden..

Da er du vel yngre enn det da. Når du når denne alderen selv - så får du erfare at man fortsatt er sårbar i slike situasjoner.

Selv så foretrekker jeg å ha lyset av, sikkert fordi jeg er sjenert og ikke føler meg særlig attraktiv liggende i sengen.

Men jeg personlig har det mottsatt av TS; Han slår lyset på når han driver på; ikke vet jeg hvorfor.

Skrevet

Det kan være pga prestasjonsangst også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...