Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe meg iphone, og lurer på om noen har abonnementstips?

Ringer og sender sms middels mye, og har sett på f.eks. chess on time til 199 i mnd, og 500 min/sms/mms/MB i mnd. Men står at minste totalpris blir ca. 8500 i året? Dette kan da ikke være det billigste? Er student, og vil helst få det så billig som mulig..!

Hvis noen har tips og erfaringer, tas dette gjerne i mot!

Tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

her https://www.onecall.no/ kan du til venstre der stille inn hvor mye du sender sms og ringer, så finner du abonomentet som er gunstig for deg.

selv har jeg one call faktura ( ingen mnd avgift- 90 gratis sms og 120 gratis ringe min. i mnd) det er svært sjelden jeg får regninger! og når jeg får det, så får jeg 140 kr sånn ca. men det skal sies at jeg bruker sikkert mobilen min litt mindre enn gjennomsnittet da!

Skrevet

Ok,takk!:)Da må jeg kjøpe iphone uten operatørlås ved siden av, sant? Da er det vel billigst på apple?

Gjest NozMonster
Skrevet

Ok,takk!:)Da må jeg kjøpe iphone uten operatørlås ved siden av, sant? Da er det vel billigst på apple?

det er veeeldig lurt å kjøpe uten operatørlås ja! jeg kjøpte nemlig med, fordi da kostet tlf 2000 kr mindre, meeeeen, det abonomentet jeg måtte ha i et år da, kostet 500-800 kr i mnd! så det ble dyrt i løpet av et år ja!

det er foresten noe å være obs på, at det bare er et stygt salgstriks, det med at du kan kjøpe telefoner billig med et abonoment!

Skrevet

Jeg tenker også på å kjøpe my iphone å har tittet inne på apple. men skjønner ikke helt med dollar å sånt. så om noen kan hjelpe meg å finne ut hvor mye de koster der inne har det vært fint? :D

Gjest NozMonster
Skrevet

kan du ikke bare gange beløpet med 6 da? eller 7 ? så vet du ihvertfall at det ikke blir dyrere enn du tror?

Skrevet

Jeg tenker også på å kjøpe my iphone å har tittet inne på apple. men skjønner ikke helt med dollar å sånt. så om noen kan hjelpe meg å finne ut hvor mye de koster der inne har det vært fint? :D

Prlv Apple.no du (ikke .com) Der er den norske butikken med alt på norsk - inkl prisene

Skrevet

Kjøper du gjennom den norske apple butikken e momsen inkludert. Importere du frå utlandet må du legge på moms. På elektriske apparat trur eg den er 25%

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...