bebisss Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Da har jeg nylig begynt på lavkarbo diett.. prøver hverfall... Åh herregud for en craving jeg har for sjokolade! og cola! På jobb har de stadig gratis kjeks og sjokolade og juice og brus, er så utrolig vanskelig å holde seg unna dette når det praktiskt talt står forran meg og sier " spis meg" Jeg ønsker å kvitte meg med det ekstra rundt magen og håndtakene, jeg er ikke tykk, er ganske passe men har en liten bilring og litt fleskepølselår hehe MEN imorgen er det min bursdag og da skal jeg unne meg sjokolade,pizza og en cola Noen andre som sliter med cravings i lavkarbo dietten? Tar dere noen dager i uka der dere gjerne unner dere noe ekstra?
Gjest Chevy Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 nei, her er det streng lavkarbo. skulle behovet komme så finnes det gode atkins barer på butikken, samt at man kan spise litt nøtter. jeg elsker macademia nøtter! så finnes det sukrin man kan lage søte lavkarboretter med, samt mørk sjokolade.. finnes søte lavkarbo ting også:D ellers virker også krom tabletter mot søtsug!!
bebisss Skrevet 30. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2011 Jeg har ikke tilgang på denne atkins baren her jeg bor, og hekker ikke krom tabletter, meg jeg prøver og har vært flink å holde meg unna kakene på jobben og drikker kun vann og prøver å holde meg unna ris, det er vanskelig ettersom jeg spiser lunsj i kantinen på jobb der di ofte har mye ris, og jeg kan ikke sile ut risen i enkelte retter. Gikk på en bom idag da jeg laget kjøttsuppe til middag og den var IKKE lavkarbo, det så jeg etter jeg hadde laget den, så jeg tok bare halv porsjon så det ble imtrent 15g karbo jeg inntok der. jeg trenger litt motivasjon kjenner jeg...men jeg får vell bare stille meg naken forran langspeilet og hoppe opp og ned å se på flesket mitt riste så er nokk motivasjonen på plass igjen
Gjest Chevy Skrevet 30. august 2011 #4 Skrevet 30. august 2011 Jeg har ikke tilgang på denne atkins baren her jeg bor, og hekker ikke krom tabletter, meg jeg prøver og har vært flink å holde meg unna kakene på jobben og drikker kun vann og prøver å holde meg unna ris, det er vanskelig ettersom jeg spiser lunsj i kantinen på jobb der di ofte har mye ris, og jeg kan ikke sile ut risen i enkelte retter. Gikk på en bom idag da jeg laget kjøttsuppe til middag og den var IKKE lavkarbo, det så jeg etter jeg hadde laget den, så jeg tok bare halv porsjon så det ble imtrent 15g karbo jeg inntok der. jeg trenger litt motivasjon kjenner jeg...men jeg får vell bare stille meg naken forran langspeilet og hoppe opp og ned å se på flesket mitt riste så er nokk motivasjonen på plass igjen greia er at så fort du vet hva som er lov og ikke på lavkarbo, og du i tillegg kommer inni det, så blir du mett og forøyd, og søtsuget avtar. dersom du har dager du spiser vanlig på, eller noe godt da, så blir det vanskeligere og legge fra seg den vanen. atkinsbarene kan også bestilles fra www.iherb.com billig og lav frakt ellers ville jeg brukt oppskriftsdelen på lavkarbo.no for og finne søte erstatninger.. man kan faktisk lage det meste om til lavkarbo, bare man har de rette ingrediensene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå