Mynona Skrevet 30. august 2011 #1 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Internetten min har føltes veldig treg i det siste. Jeg har Get M og skal ha denne hastigheten: Hastighet Inntil 20 Mbps nedlastning Inntil 2 Mbps opplastning Har målt på nettfart.no og får dette resultatet som er vedlagt på bildet her (gikk ikke å kopiere). Får jeg det jeg betaler for, eller er det for tregt? Skjønner fint lite av sånt her.. Endret 30. august 2011 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 30. august 2011 #2 Del Skrevet 30. august 2011 De sikrer seg jo ved å skrive "inntil", men dette er alt for sakte. Du kan få opp til 20, men får 5. Det er altså en fjerdedel av oppgitt makshastighet. Gjør gjerne en test her også: http://speedtest.net/ Hvis resultatet er det samme ville jeg snakka med Get. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 30. august 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 30. august 2011 Fikk omtrent det samme der, så da skal jeg bare sjekke med nettkabelen rett i datan først, så ikke de kan skylde på trådløs router. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 30. august 2011 #4 Del Skrevet 30. august 2011 Jepp. Det er nok ganske lurt. Uansett så skal du ikke akseptere den hastigheten på det abonnementet, det er alt for dyrt til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 30. august 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 30. august 2011 Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 31. august 2011 #6 Del Skrevet 31. august 2011 Kan være lurt å laste ned noe stort noe, og ta tiden. Ikke alltid man får rette målinger på disse testene. Disse har endel Linux distroer liggende: ftp://ftp.uninett.no F.eks denne, på 685MB, bør ta under 5 minutter å laste ned på en 20Mbits linje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå