Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Marregutt
Skrevet

Jæh, jeg trenger et par nye sko nå som høsten er på vei. Eller, egentlig trenger jeg flere par nye sko. Men får begynne med et par først da...

Så til saken da: Har litt problemer med å velge mellom disse to skoene:

http://www.skopunkten.no/Damskor/Modeller/Varmfodrat?art=264748

ELLER

http://www.skopunkten.no/Damskor/Modeller/Kangor-boots?art=263653

What do you think?

JEg er gutt da, men de skoene øverst bør du gå for! De så dødsbra ut. Har du riktig bukse til dem så kommer u til å smelte meg om du går forbi meg i allefall

Skrevet

Ingen av de. Skinnimitasjon er ikke aktuelt for min del, hvertfall om du skal bruke de som høst-/vintersko, og du bor her i landet.

Skrevet

Haha! Takk for svar! Hmmmmmm...

Skrevet

Jeg likte de første best :)

Gjest fireflies
Skrevet

Jeg likte egentlig ingen av dem, men skulle jeg valgt, ville det blitt sko nummer 2.

Skrevet

Jeg ville valgt et par i ekte skinn, men om jeg skulle valgt et av de du vurderer, ville jeg gått for nr 2.

Skrevet

Er det bare meg som synes de første ligner på noe 80 år gamle damer går med? Skal si motenn svinger gitt.

Skrevet

Begge skoene er jo forsåvidt i tråd med den o'store høstmoten. personlig liker jeg ikke den typen sko der med skolisser, den skoen med glidelås blir litt "renere og penere". Jeg ville ha valgt de.

Jeg er absolutt tilhenger av å av og til kjøpe billige sko, for å økonomisk gjøre plass for f.eks dyrere vintersko (siden de MÅ være av god kvalitet i dette landet) Jeg ville nok ha gått for høstsko i bedre kvalitet enn skopunktens sko.

Gjest Lille-pus
Skrevet

For høst- og vinter kan det (dersom du har anledning) være lurt å vege skikkelig skinn (og kanskje også varmt for) :)

Det finnes gode høst-/vinterstøvletter, i omtrent samme kategori som dem du linket opp (selv om det er en helt annen pris, og sannsynligvis en bedre kvalitet).

Har du anledning, og liker dem, så har jeg med glede delt noen tips :)

Ecco par 1

Ecco par 2

Med litt høyere skaft

Skrevet

Ville valgt det første paret!

Jeg synes de andre var så kjedelige, skal du først ha wedges må de være høyere! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...