Gjest gnækvåg Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 (endret) Det er veldig lite åpenhet rundt kropp i enkelte "politiske" miljø i Norge, og politiet f.eks har begrensede rettigheter i benytte seg av begrep som neger, latino, kaukasoid etc...hvorfor det? Biologinevrose? Unaturlige menneskesyn? Totalitær metodikk? Selv mistenker jeg forakt for den helheten som Njord har avlagt. Edit: Fikset tittelen, kthx... Endret 30. august 2011 av Vanirmagic
Larsern Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Det er veldig lite åpenhet rundt kropp i enkelte "politiske" miljø i Norge, og politiet f.eks har begrensede rettigheter i benytte seg av begrep som neger, latino, kaukasoid etc...hvorfor det? Biologinevrose? Unaturlige menneskesyn? Totalitær metodikk? Selv mistenker jeg forakt for den helheten som Njord har avlagt. Edit: Fikset tittelen, kthx... Vet ikke om det egentlig bidrar så mye til raseforakt. Er det mer raseforakt her enn i f.eks USA hvor rase er veldig godt implementert i språket? Kanskje isåfall mer i det skjulte?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #3 Skrevet 31. august 2011 Hvordan er det mulig å få presset inn så mange fremmedord i en setning? 2
Gjest gnækvåg Skrevet 1. september 2011 #4 Skrevet 1. september 2011 Hah, da skal du se når jeg starter å argumentere med feministene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå