Loveangel Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 hei alle sammen Jeg har endelig bestemt meg for å bli flyvertinne. har lest mye om det på nettet, og tror virkelig at dette kan være noe for meg. Eneste problemet er at jeg vet ikke hvordan jeg blir flyvertinne. har lest at man tar kurs via flyselskapet. men det eneste jeg har funnet på nett, er at de søker etter lærlinger innen reiseliv. er det jeg som bare ikke kan å søke på nett?? håper det er noen her som jobber som flyvertinner, eller som har noen råd å komme med. takker for alle svar
Maria M Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Hei! Er veldig inntresert i å bli det selv, men har nå bestemt meg for å søke om dette i utlandet (der jeg skal flytte). Men jeg husker å ha lest at du bare må kontakte flyseleskep selv for å søke om å få jobb. Så du må først få jobben, og deretter utannelsen Ønsker deg lykke til!!!
Loveangel Skrevet 30. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2011 tusen takk for svar maria da prøver jeg å kontakte flyselskapet i morgen jeg. gleder meg. så spennende å jobbe i utlandet da!!! hvor skal du flytte hen? ønsker deg masse lykke til også
Maria M Skrevet 30. august 2011 #4 Skrevet 30. august 2011 tusen takk for svar maria da prøver jeg å kontakte flyselskapet i morgen jeg. gleder meg. så spennende å jobbe i utlandet da!!! hvor skal du flytte hen? ønsker deg masse lykke til også Jeg er fortsatt for ung til å søke (19år). Så jeg har nå valgt å jobbe i helsevesenet, pga jeg hørte det var et stort pluss. Jeg har selv, iransk opprinnelse, men har tenkt til å flytte til Egypt til våren (pga forloveden min bor der) Selvfølgelig blir det mye styr med å lære spåket og alt. Men jeg snakket med en egyptisk flyseleskap i jul, som så veldig positivt på at jeg skulle begynne der :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå