Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen

Jeg har endelig bestemt meg for å bli flyvertinne. har lest mye om det på nettet, og tror virkelig at dette kan være noe for meg.

Eneste problemet er at jeg vet ikke hvordan jeg blir flyvertinne. har lest at man tar kurs via flyselskapet. men det eneste jeg har funnet på nett, er at de søker etter lærlinger innen reiseliv. er det jeg som bare ikke kan å søke på nett??

håper det er noen her som jobber som flyvertinner, eller som har noen råd å komme med.

takker for alle svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Er veldig inntresert i å bli det selv, men har nå bestemt meg for å søke om dette i utlandet (der jeg skal flytte). Men jeg husker å ha lest at du bare må kontakte flyseleskep selv for å søke om å få jobb. Så du må først få jobben, og deretter utannelsen ;)

Ønsker deg lykke til!!!

Skrevet

tusen takk for svar maria :)

da prøver jeg å kontakte flyselskapet i morgen jeg. gleder meg.

så spennende å jobbe i utlandet da!!! hvor skal du flytte hen?

ønsker deg masse lykke til også :klemmer:

Skrevet

tusen takk for svar maria :)

da prøver jeg å kontakte flyselskapet i morgen jeg. gleder meg.

så spennende å jobbe i utlandet da!!! hvor skal du flytte hen?

ønsker deg masse lykke til også :klemmer:

Jeg er fortsatt for ung til å søke (19år). Så jeg har nå valgt å jobbe i helsevesenet, pga jeg hørte det var et stort pluss. Jeg har selv, iransk opprinnelse, men har tenkt til å flytte til Egypt til våren (pga forloveden min bor der) :) Selvfølgelig blir det mye styr med å lære spåket og alt. Men jeg snakket med en egyptisk flyseleskap i jul, som så veldig positivt på at jeg skulle begynne der :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...