Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest for øyeblikket
Skrevet

Lurte litt på om noen visste om en kur mot utroskap?

Har funnet ut om mange sidesprang min daværende hadde. I tillegg en fast elskerinne.

Vi snakket om dette eller rettere sagt jeg snakket, ( han ville helst ikke).

Jeg ville vite hvorfor og hvordan han kunne gjøre dette mot meg.

Svaret jeg fikk var at han ikke kunne noe for det. Han er syk på dette området, klarer ikke å la være liksom. Hadde han mulighet var det ingen vei tilbake.

Har aldri hørt om denne sykdommen og finnes det medisin?

Må bare fortelle dere at jeg var rimelig skuffet, såret og sint da jeg fant ut om alt dette men da han kom med den, var det vanskelig å ikke slå.

Har aldri slått før og har levd i 35 år men her måtte jeg kjempe hardt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den eneste medisinen jeg vet om heter "Singel".

Og det hadde kostet meg null og niks å slått!

Skrevet

Så mye utroskap hadde ikke jeg giddet bruke tid på å kurere uansett. Tror ikke jeg hadde vært rette kuren, dvs. tror ikke jeg var rette damen for han. Han hadde i alle fall ikke vært rette fyren for meg.

Skrevet

:enig_animasjon:

Skrevet
Så mye utroskap hadde ikke jeg giddet bruke tid på å kurere uansett. Tror ikke jeg hadde vært rette kuren' date=' dvs. tror ikke jeg var rette damen for han. Han hadde i alle fall ikke vært rette fyren for meg.[/quote']

HVOR mye utroskap hadde du giddet å kurere dah??? Hvor går øvre grensen for deg lissom???

Skrevet

Siden du spør så fint :wink:

Jeg har godtatt et stk utroskap. Der går min grense.

Ikke gidder jeg bruke tid på å kurere det uansett. Enten er man trofast eller så er man det ikke - jeg ser det ikke som min oppgave å holde min partner trofast.

Gjest gjesten igjen
Skrevet

Jeg godtar selvfølgelig ikke dette.

Tilga han en gang, trodde virkelig på at han da han angret og sa at det var det værste han hadde gjort. Blir nesten komisk nå!

Ville bare fortelle dere hvordan svar jeg fikk.

Det virket nesten som om han trodde jeg skulle tilgi fordi han er jo syk!

Jeg hadde vel trengt medisin, da han serverte dette, beroligende!

Nei han er ute for godt. Han har synket så dypt i mine øyne.

Ville vel egentlig høre hva dere mener om dette eller hvordan dere hadde reagert på noe sånt.

Skrevet

Jeg hadde ikke tilgitt utroskap en eneste gang, jeg. Ikke bare fordi jeg aldri kunne stolt fullt og helt på mannen igjen, men fordi han har gått LANGT over mine grenser allerede, og det kan han ALDRI ta tilbake!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Kunne ikke vært mer enig

Gjest Anonymous
Skrevet

<<<man kan ikke si at man ikke godtar utroskap før man står midt oppi situasjonen selv.Min mann var utro mot meg for 5 år siden.noe som jeg fant utrolig sårende,så klart. Det tok meg veeeldig lang tid å komme gjennom det,men har valgt å gifte meg med han,og i dag stoler jeg på han 100%.Han fikk grei beskjed da vi valgte å fortsette forholdet,at en gang til så er det bye bye.

Gjest Madam Felle
Skrevet
<<<man kan ikke si at man ikke godtar utroskap før man står midt oppi situasjonen selv.Min mann var utro mot meg for 5 år siden.noe som jeg fant utrolig sårende' date='så klart. Det tok meg veeeldig lang tid å komme gjennom det,men har valgt å gifte meg med han,og i dag stoler jeg på han 100%.Han fikk grei beskjed da vi valgte å fortsette forholdet,at en gang til så er det bye bye.[/quote']

Det var ditt valg, men mitt valg hadde vært noe helt annet. Har vært i den situasjonen, og han føk på hodet ut døren før han fikk sukk for seg.

Finnes ikke noe som er så sårende som at den en elsker har sex med andre, og klarer de ikke å holde seg på matta får de leve som singel da.

Gjest Gjest igjen
Skrevet

Nei det finnes vel ikke noe mer sårende etter at man har jobbet med dette bare for å få vite at dette var tull.

Jeg er singel og det etter 4 år. Stoler ikke på noen!

Han har ødelagt mye ja!

Ikke min humor? Sykdom?

Skrevet
Jeg hadde ikke tilgitt utroskap en eneste gang' date=' jeg. Ikke bare fordi jeg aldri kunne stolt fullt og helt på mannen igjen, men fordi han har gått LANGT over mine grenser allerede, og det kan han ALDRI ta tilbake![/quote']

:Nikke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det at en av partene er utro er faktisk et signal om at forholdet ikke er som det skal vaere - fysisk eller psykisk. Jeg blir kvalm naar jeg tenker paa alle de som begaar psykisk utroskap via nettet og sms - mulightene er for mange dessverre.

Det kan hende at jeg er hard, men jeg hadde aldri tilgitt noen form for utroskap. Heller alene enn aa ha en mann som soeker spenning andre steder. Saa kjedelig er jeg faktisk ikke.

Gjest sexysadie
Skrevet

D er forskjell på utroskap også da: ei elskerinne tolerer ikke jeg.

Men hadde gitt fanden i ett billig knall i fylla.

Skrevet
D er forskjell på utroskap også da: ei elskerinne tolerer ikke jeg.

Men hadde gitt fanden i ett billig knall i fylla.

Eh, der er jeg ikke helt enig - for det er vel bedre å holde seg til en enn ha mange "knall i fylla"?? Og "fylla har skylda" er oppbrukt...

Men, utroskap er ikke nødvendigvis drepen for et forhold heller - det kan være en vekker - noen finner et bedre samliv etter en slik hendelse...

Personlig har jeg vært i et forhold preget av utroskap, både fra hans og etterhvert min side - det var ingen positiv erfaring å få - men jeg ser ikke bort fra at jeg under gitte situasjoner ville kunne være utro igjen - beklageligvis har jeg innsett at man aldri kan si aldri... Og jeg stiller meg ikke opp og dømmer noen for deres feiltrinn dersom jeg kan havne der selv..

Medisiner eller helbred for utroskap tror jeg ikke finnes heller da det nok ligger i den menneskelige natur å falle for fristelser... Det har vi gjort siden tidenes morgen - hvorfor ellers de ti bud??

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er enig i at utroskap er det verste man kan gjøre mot den man er glad i. Jeg ville også ha hatt problemer med å tilgi, likevel vet man ikke hva man ville gjort før det er en realistisk problemstilling. Det er stor forskjell på en "tabbe" i fylla og et lengre forhold.Jeg er også enig i at utroskap er tegn på at det er noe feil med forholdet, man en del feil kan faktisk jobbes med slik at forholdet blir til det bedre.

Jeg har opplevd dette selv og lever i et forhold som er mye bedre en før denne episoden.

Hos oss ringte det tusen bjeller, nå måtte vi faen meg ta oss sammen.

Hilsen fornøyd!!!! :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi legge til at den typen utroskap som gjest for øyeblikket beskriver tror jeg neppe det finnes kur mot. Kom deg ut!!!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hva andre velger å gjøre er opp til dem, men jeg hadde aldri akseptert utroskap vare seg i fylla eller langvarig. Kjenner meg selv så pass godt at jeg ikke hadde klart å tilgi noe slikt. For jeg vet at det hadde vært lengre vondt med å beholde han enn å begynne på nytt.

Ingen mann er verdt er slik smerte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...