AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 hei..jeg har samboer,vært det i 2 år,men idet siste halv året har ting blitt litt dårlig,føler at jeg ikke setter pris på han og behandler ikke fint,for jeg kjefter en del på han,sier litt negative ting til han og dette liker jo selvfølgelig ikke han,men hvordan skal jeg behandle jeg han fint?sånn at ikke kjefter og sier negative ting til han?for jeg er kjempe glad i han:)vet at det er litt rart spørsmål:S
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Du finner ut hvorfor du kjefter på han, og jobber med deg selv derfra.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 Vet du selv hvorfor du kjefter og er negativ? I hvilke situasjoner skjer dette? Om du blir bevisst på når du gjør dette og hvorfor, (ikke for å unnskylde deg selv, men for å skjønne hva som utløser kjeftinga), er det kanskje lettere å unngå at det skjer igjen? Kanskje det hjelper å tenke på hvordan du hadde følt hvis han hadde kjeftet og vært negativ mot deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå