AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Når jeg spiser moaom, så må jeg åpne alle pakkene, og ta ut alle smakene, så spise en av hver bortover, kan ikke spise en smak om gangen feks. Bedre å blande Når jeg spiser popcorn, så finner jeg alltid de som er halvpoppa først, de er så nam! Når jeg spiser non-stop, tester jeg om de forskjellige fargene har forskjellige smaker, har enda ikke kommet frem til noe, men spiser altså en av hver om gangen der. Sjokolade, lar det smelte leeenge i munnen, gjerne sammen med saltchips! Poteter, skjærer de opp i små terninger først, slik at det er pent oppskåret og klart til å spises etterpå. Det var litt av mine 1
Gjest ticket Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Ostepop med gaffel. Takler ikke det ekle pulveret på fingrene. Ungene spiser også med gaffel, og bra er det for da slipper vi gule fingermerker overalt. 5
Rights Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 Jeg er en menneskelig "slomåkje", det vil si at jeg sluker det meste. Som regel iallefall Men det har jo hendt jeg faktisk har sugd chilinøtter litt i starten, før jeg knasker dem i fillebiter. Blir litt kraftigere "chili" smak på den måten. På Mars sjokoladen liker jeg å tygge bort all sjokoladen først, for så å stappe i meg all karamellen etterpå! NAM NAM. På skillingsboller spiser jeg "rundt" først, for så å stappe i meg den gule vaniljen til slutt. Å mikse melkesjokolade med chips er også en slager!
Soleklart Skrevet 31. august 2011 #4 Skrevet 31. august 2011 Spiser ostepop med spisepinner Får alltid rare blikk når jeg blir servert pistasjenøtter. Jeg tar av skallet, putter det i munnen for å suge på, og legger nøtta tilbake i bollen så de andre får ferdigrenskede nøtter :D
Gjest Doh Skrevet 31. august 2011 #5 Skrevet 31. august 2011 Når jeg spiser Toppris spiser jeg det rundt først, så karamellen inni. Sikkert flere ting jeg ikke husker akkurat nå, får spørre samboeren i morra
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #6 Skrevet 31. august 2011 Spiser ostepop med spisepinner Får alltid rare blikk når jeg blir servert pistasjenøtter. Jeg tar av skallet, putter det i munnen for å suge på, og legger nøtta tilbake i bollen så de andre får ferdigrenskede nøtter :D Æsj!
katt1 Skrevet 31. august 2011 #7 Skrevet 31. august 2011 Ostepop med gaffel. Takler ikke det ekle pulveret på fingrene. Ungene spiser også med gaffel, og bra er det for da slipper vi gule fingermerker overalt. Tuller du? hva om ungene er borte og skal kose seg med ostepopp??? Ber de da om gaffel??
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #8 Skrevet 31. august 2011 jeg voldtar posene med ostepop og det er over på tre minutter 7
Gjest ticket Skrevet 1. september 2011 #9 Skrevet 1. september 2011 Tuller du? hva om ungene er borte og skal kose seg med ostepopp??? Ber de da om gaffel?? Det vet jeg ikke, regner nesten med det. Ingen her er stor fan av å få ostepulver på fingrene.
Gjest Raindrops Skrevet 1. september 2011 #10 Skrevet 1. september 2011 Ostepop med gaffel. Takler ikke det ekle pulveret på fingrene. Ungene spiser også med gaffel, og bra er det for da slipper vi gule fingermerker overalt. Dette gjør jeg også, og jeg har faktisk fått ganske mange til å gjøre det samme Det er uten tvil den mest praktiske måten å spise ostepop på. 1
Tabris Skrevet 1. september 2011 #11 Skrevet 1. september 2011 Når jeg spiser Smil, så tygger jeg av toppen og fyllet og spiser det først, så kan jeg nyte bunnen alene som er ren sjokolade. 2
ladyluna Skrevet 1. september 2011 #12 Skrevet 1. september 2011 Når jeg spiser non-stop, tester jeg om de forskjellige fargene har forskjellige smaker, har enda ikke kommet frem til noe, men spiser altså en av hver om gangen der. Jeg gjør det samme, og har konkludert med at de smaker ulikt Så nå spiser jeg én farge om gangen for å sjekke hvilken som smaker best :gjeiper: For spesielt interesserte er den foreløpige rangeringen som følger (fra best til mindre best): Svart - Rød - Orange - Grønn - Brun - Gul 3
Gjest Doh Skrevet 1. september 2011 #13 Skrevet 1. september 2011 Når jeg spiser Smil, så tygger jeg av toppen og fyllet og spiser det først, så kan jeg nyte bunnen alene som er ren sjokolade. Jeg gjør det omvendte av deg. Først bunnen, så resten 2
Gjest Solmåne Skrevet 1. september 2011 #14 Skrevet 1. september 2011 Når jeg spiser gulerot, må så spiser jeg alltid rundt hele slik at midten er igjen (du vet den sirkelen i midten) og så spiser jeg den til slutt, fordi den er mest saftig Ostepop med gaffel her også! 2
Gjest Doh Skrevet 1. september 2011 #15 Skrevet 1. september 2011 Når jeg spiser gulerot, må så spiser jeg alltid rundt hele slik at midten er igjen (du vet den sirkelen i midten) og så spiser jeg den til slutt, fordi den er mest saftig Jeg visste det var noe jeg hadde glemt ja. Jeg spiser også gulrot på den måten. Samboeren bare ler av meg.... *kremt* Nå tror jeg ikke det er flere ting jeg spiser på en rar måte...
Tabris Skrevet 1. september 2011 #16 Skrevet 1. september 2011 Jeg foretrekker også å spise gulrot sånn!
Rumle Skrevet 4. september 2011 #17 Skrevet 4. september 2011 På skillingsboller spiser jeg "rundt" først, for så å stappe i meg den gule vaniljen til slutt. Det finnes da vitterlig ikke noe gul vanilje midt i en ekte skillingsbolle! Å mikse melkesjokolade med chips er også en slager! Det er nam! Litt salt rett på sjokoladen er også digg!
Rumle Skrevet 4. september 2011 #19 Skrevet 4. september 2011 Og sånne "perfekte" bringebær som man kjøper (til blodpris!) i (mikro)små esker i butikken, de er knallgode å snu på hodet og fylle med sukker
Havtorn Skrevet 4. september 2011 #20 Skrevet 4. september 2011 Jeg har aldri blandet mat. Da som i middag. Spiser kjøttet først, deretter evt. grønnsaker og til slutt poteter/annet tilbehør. Har blitt litt bedre med årene og "finere mat" spiser jeg gjerne med litt av alt, men ellers spiser jeg ting hver for seg. Ellers lar jeg ostepop smelte på tunga. Og ja - de gule nonstopene smaker annerledes enn de andre. De smaker sitron. Må også vite fargen på det jeg putter i kjeften. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå