bettiloves Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 (endret) Dette kan bli gøy. Denne leken går ut på at du oppfyller ønsket til brukeren over deg, men så ødelegger du den. Fortsett runden med et ønske. Eksempel: X: Skulle ønske jeg kunne fly Y: Oppfylt, men et lyn slår deg ned og lammer deg Y fortsetter runden med et ønske Jeg ønsker meg et stort hus med stor hage Endret 30. august 2011 av bettiloves
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Oppfylt, men det viser seg at huset har store råteskader, at naboene kikker inn vinduene, fester til alle døgnets tider i hagen din og bikkjene deres graver og driter i blomsterbedet ditt. Jeg ønsker meg en godt betalt trivelig jobb
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 Oppfylt, men jobben innebærer også at du er nødt til å ligge med sjefen din som er en eldgammal, stygg slask. Jeg ønsker meg uendelig med penger.
bettiloves Skrevet 30. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2011 (endret) Oppfylt, men så blir du svindlet av banken din Skulle ønske jeg hadde en hest Endret 30. august 2011 av bettiloves
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #5 Skrevet 30. august 2011 Oppfylt, men pengetrykkeriet i kjelleren din blir oppdaget og du havner i fengsel, mister jobb, hus, venner og familie. Jeg vil ha et barn.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #6 Skrevet 30. august 2011 Oppfylt, men hesten viser seg å ikke ha vært brukt og trent skikkelig de siste årene. Den sparker, bukker, biter, og du må gi den fra deg fordi du ikke holder ut. Skulle ønske jeg kunne forstå menn.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #7 Skrevet 30. august 2011 Oppfylt, men pengetrykkeriet i kjelleren din blir oppdaget og du havner i fengsel, mister jobb, hus, venner og familie. Jeg vil ha et barn. Du får et barn, men så viser det seg at det er antikrist. Jeg vil ha sommer året rundt.
liv Skrevet 30. august 2011 #8 Skrevet 30. august 2011 Det blir sommer men sommeren men du utfikler solallergi og må holde deg inne Jeg ønsker at alle allergiene til meg og guttungen forsvant
bettiloves Skrevet 30. august 2011 Forfatter #9 Skrevet 30. august 2011 (endret) Oppfylt, men dere får allergi igjen av en katt dere skaffer dere. Jeg ønsker å møte Gud Endret 30. august 2011 av bettiloves
bettiloves Skrevet 30. august 2011 Forfatter #10 Skrevet 30. august 2011 (endret) Endret 30. august 2011 av bettiloves
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå