Hette Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Hei.. jeg så etter en råd om det jeg lurer på men finner det ikke... 1. hva gjør jeg for at håret ikke skal kruse seg i regnvær? 2. noen som har noen erfaringer med å få håret til å bli lettere? mitt er så tykt og tungt.. 3. få håret til å vokse fortere? savner det lange håret mitt.. (selv om alle andre synes jeg er finest med kort hår.. på forhånd takk håper noen vettuge svarer!
DisneyPrincess Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 MOROCCANOIL!!!! Har brukt det i vél en uke nå, og med mitt frizzy, tjukke, krøllete hår hjelper den utrolig (: bare prøv den!
Hette Skrevet 30. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2011 MOROCCANOIL!!!! Har brukt det i vél en uke nå, og med mitt frizzy, tjukke, krøllete hår hjelper den utrolig (: bare prøv den! hvordan fungerer den?
Hette Skrevet 30. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2011 hvordan fungerer den? er ikke det som skal has i når det er vått? sånn at det blir glansfult.. det har jeg prøvd å det hjelper ikke...
Antlers Skrevet 30. august 2011 #5 Skrevet 30. august 2011 hvordan fungerer den? Den er tjokkfull av silikoner og olje (mineralolje i noen av produktene), slik at den tynger ned hvert enkelt hårstrå. Mange leave-in balsamer vil ha samme effekt. Moroccan oil fungerer ypperlig for å roe ned frizz, men ikke la deg lure til å tro at det er et mirakelprodukt for håret. Selv foretrekker jeg kokosolje 1
Hette Skrevet 30. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2011 Den er tjokkfull av silikoner og olje (mineralolje i noen av produktene), slik at den tynger ned hvert enkelt hårstrå. Mange leave-in balsamer vil ha samme effekt. Moroccan oil fungerer ypperlig for å roe ned frizz, men ikke la deg lure til å tro at det er et mirakelprodukt for håret. Selv foretrekker jeg kokosolje hvor får du tak i det? hvor ofte bruker du det?
Antlers Skrevet 30. august 2011 #7 Skrevet 30. august 2011 hvor får du tak i det? hvor ofte bruker du det? Kjøper det på helsekosten, og det er ganske dyrt, men veldig drøyt i bruk. Det er sikkert mulig å finne kokosolje til en rimeligere pris om man bestiller på nettet. Bruker den når det passer seg sånn, egentlig. Om tuppene føles tørre en dag så tar jeg bittelitt i håndflatene, gnir godt og stryker gjennom tuppene. Om håret ser litt brusete ut på toppen så gjør jeg det på samme måte der. Av og til fordeler jeg det i hele håret og lar det sitte i noen timer før jeg tar meg en dusj og en hårvask - da føles håret silkemykt etterpå.
Antlers Skrevet 30. august 2011 #9 Skrevet 30. august 2011 men hva med jojobaolje? Har ikke prøvd akkurat det selv, men har hørt mye fint om den. Bare husk at det som funker for én person kan være helt feil for en annen (enten det er moroccan, jojoba eller kokos). Også viktig å huske på at man ikke må bruke for mye, for da vil håret bare se fett ut. Det er bare å prøve seg fram, så finner du ut hva som passer best for nettopp deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå