Snuskelusk Skrevet 27. november 2003 #1 Skrevet 27. november 2003 Hei, jeg er en jente på 29. Ny her i dag. Skal gifte meg i juni og har alt av kjole og tilbehør klart, men lurer på en ting. Er det noen som kan anbefale meg en frisør i Oslo som man kan ordne alt hos. Jeg har prøvd å undersøke, men finner ikke ut stort. Jeg vil gjerne både sminkes og sette opp hår med tiara og slør. Er det noen ikke altfor dyre steder. Vet noen hva dette ca vil koste. Er supertakknemmelig for svar. Ellers lykke til alle andre med diverse bryllupsplaner.
Gjest Tex Skrevet 27. november 2003 #2 Skrevet 27. november 2003 Hei på deg! Ville bare ønske deg velkommen som registrert bruker!
Gjest Bertine Skrevet 27. november 2003 #3 Skrevet 27. november 2003 ville bare ønske deg velkommen jeg. jeg bor ikke i oslo, men du kan jo gå inn på gule sider og søke etter frisører i oslo, og da kommer det nok opp en lang liste, så kan du jo ringe litt rundt å høre om priser osv.. lykke til!
Arwen Skrevet 27. november 2003 #4 Skrevet 27. november 2003 Ellers så kan du se her http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=58172
cappocino Skrevet 27. november 2003 #5 Skrevet 27. november 2003 Hei og til oss!! Jeg skal bruke "på håret" i Bogstaveien. De er visst kjempeflinke og ikke altfor dyre. Du kan jo prøve der eller "på håret" i Vika.
Pusekatt Skrevet 27. november 2003 #6 Skrevet 27. november 2003 Hei! Gratulerer og velkommen Kan anbefale Thomas Mørk hos Studio Alf på Frogner. Superflink!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå