AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Når noen poker deg på facebook som ikke er venn med deg, kan de få tilgang til info på profilen? Jeg har en helt lukket profil og fått en poke og lurer da på om avsenderen får mine updates og div.?
Chiyo Skrevet 30. august 2011 #4 Skrevet 30. august 2011 Det har skjedde en gang, men det var en venn av enn venn av meg som bodde i USA. Poket tilbake tror jeg, men det var ikke noe mer en det.
Purple Toxic88 Skrevet 30. august 2011 #5 Skrevet 30. august 2011 nei, ikke om du har lukka profil som du sier om du går inn på profilen til en av dine venner, og prøver å gå inn på en av h*ns venner igjen, som har lukket profil, ser du at du kan poke og sende en privat mld, men du får ikke sett mer enn generell info.. verken bilder, eller vegg
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #6 Skrevet 30. august 2011 Ok, jeg googlet det og noen hadde skrevet dette på en side: "Så vidt jeg husker så kan du poke noen du ikke er venner med og de vil få tilgang på profilen din til de poker tilbake." http://www.foreldreportalen.no/forum/showthread.php?t=109582 Men er det uhøflig og ikke poke tilbake?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå