HopelessFear Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Logget inn på Steam i dag og så på biblioteket. Det hadde kommet opp et spill som jeg aldri har kjøpt som er klar til installasjon. Hva skjer? Er det noen som har vært inne på kontoen min og kjøpt spill der?
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Sjekk email om du har fått noe bekreftelse eller noe. Eller kanskje noen kjøpte et til deg?
HopelessFear Skrevet 30. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2011 Jeg har ikke fått noe bekreftelse på mail. Tviler på at noen har kjøpt det til meg, siden jeg kun har en kontakt der og han ville ha sagt ifra.
HopelessFear Skrevet 30. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2011 Noen som vet hvor en kan endre passord der? Tror jeg gjør det for sikkerhetsskyld, sånn at ingen misbruker kontoen min.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #5 Skrevet 30. august 2011 Regner med du kan gjøre det på nettsiden, http://store.steampowered.com/ .
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #6 Skrevet 30. august 2011 Kan jeg spørre hvilket spill det var? :gjeiper:
HopelessFear Skrevet 30. august 2011 Forfatter #8 Skrevet 30. august 2011 Verste av alt er at det ikke står noen ting verken på Lisenser eller Butikktransaksjoner. Et spill til 19,99 euro kan da ikke bare dukke opp uten å legge igjen spor, kan det?
HopelessFear Skrevet 1. september 2011 Forfatter #9 Skrevet 1. september 2011 Aha... derfor. Fant ut hvorfor jeg hadde fått Darksiders, det følgte med i et annet spill jeg kjøpte for få dager siden. Kan ikke lese den lille skriften som står under forhåndskjøp ***.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå