Gå til innhold

MANNEN MIN ER FOR TROFAST!

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg er samboer med værdens beste mann. Jeg er 20 og han 24. Jeg er også hannes kjæreste og sex partner. Jeg er bifil og han er hetro.

Han sier han alldri kunen tenkte seg å så mye som røre en annen mann/kvinne. For meg syns jeg det er litt problematisk for jeg VIL at han skal kline,flørte,kose, ligge med, noen andre mens jeg ser på. er vell en slags fantasi. Trekant med en annen jente er han med på da. Men ikke noe uten meg..

Jeg kan foresten fort oppfattes som små flørteende av andre, noe som min kjærest ikke er så begestret for han blir fort sjalu.

Hvordan få han til å bli litt mer åpen? er det noen måte for å lure han til å flørte/ gjøre litt med andre og?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er forskjellige. Enten lever du med det, eller så finner du en annen.

• Liker 10
Skrevet

At det er det mulig? Fy søren du klager på noe dumt.

• Liker 3
Skrevet

Ja, man har virkelig store problemer i dette landet.. Å, mannen din er trofast, for en grusom ting, stakkars deg :klaske:

• Liker 8
Skrevet

Jeg og er lik som deg.. Vil(le) at typen skal ha sex med andre..

Han var helt med, og vi hadde både trekant, han hadde sex mens jeg så på, og han hadde sex med andre og fortalte meg detaljert om det etterpå..

Eneste problemet er at det gikk for langt, han hadde f.eks sex med en annen på bursdagen min og løy om det etterpå.. Han hadde også sex mens jeg var på byen, og jeg hadde snakket masse om før jeg dro at jeg gledet meg til å komme hjem, for da skulle vi ha sex...

Så vi har lagt hele greiene på is, for ble litt mye for meg...

Vet ikke hvordan du kan få han med på det, han må vell ville selv.. Men om du får han med på trekant får han kanskje litt smaken på det, og blir villig til mer? :)

Lykketil :jepp:

Skrevet

Han sier at han trur jeg ville blitt såret om han gjorde noe med andre. Men ville heler blitt tent av det :P

er det en merkelig ting å ønske seg?

Skrevet

Nei :lur:

Gjest Muffins
Skrevet

jeg er samboer med værdens beste mann. Jeg er 20 og han 24. Jeg er også hannes kjæreste og sex partner. Jeg er bifil og han er hetro.

Han sier han alldri kunen tenkte seg å så mye som røre en annen mann/kvinne. For meg syns jeg det er litt problematisk for jeg VIL at han skal kline,flørte,kose, ligge med, noen andre mens jeg ser på. er vell en slags fantasi. Trekant med en annen jente er han med på da. Men ikke noe uten meg..

Jeg kan foresten fort oppfattes som små flørteende av andre, noe som min kjærest ikke er så begestret for han blir fort sjalu.

Hvordan få han til å bli litt mer åpen? er det noen måte for å lure han til å flørte/ gjøre litt med andre og?

Så kom jaggu DEN varianten av bort i staur og veggene klaging også. Nå er det altså en uting at man er trofast også ja?

Sa noen at mange norske kvinner begynner å bli i overkant kravstore?

Enkelte burde nok helst leve hele sitt liv som singel, da grunnlaget for et liv i parforhold er totalt fraværende!

• Liker 3
Skrevet

Hva er poenget med et forhold hvis man skal knulle rundt???

• Liker 6
Skrevet

I stede for å prøve å forandre en så bra mann som du har, så bør du heller leve med det. Hvis ikke så bør du nesten ta affære og gå fra ham og finne en som er litt mer lik deg når det kommer til sex.

Jeg kan ikke skjønne hva som er så problematisk med å ha en trofast mann? Det er vel alle kvinners drøm!

• Liker 3
Gjest Katten.
Skrevet

En kan ikke tvinge noen til å like noe en selv liker.

Om du virkelig pusher på med noe slikt som dette, er det faktisk høvelig stor sannsynlighet at hele forholdet går til helvete.

• Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet

Det er ingenting galt i å ha et åpent forhold hvis dette er noe som fungerer for begge to. Men hvis han ikke har lyst, så synes jeg heller ikke du skal presse han. Dette er tydeligvis ikke noe han finner naturlig, så du må finne ut om du kan være i et forhold der dere begge er monogame, eller om du kanskje burde finne deg en som er med på leken.

• Liker 1
Skrevet

Man skal høre mye rart før øra detter av, er det ikke det det heter?

:fnise:

• Liker 2
Skrevet
:kjefte: I går når jeg snakket med han foreslo jeg at vi skulle ha et åpent forhold. Men det ble han bare såra av og sa at han følte at jeg ikke tente på han og masse sånn... :kgbaby: Måtte trøste han.... er det mulig
Skrevet

:kjefte: I går når jeg snakket med han foreslo jeg at vi skulle ha et åpent forhold. Men det ble han bare såra av og sa at han følte at jeg ikke tente på han og masse sånn... :kgbaby: Måtte trøste han.... er det mulig

Jeg tror ikke du forstår hva sjalusi og sjalusiusikkerhet er i det hele tatt. Jeg håper noen andre her kan forklare litt.

Sjalusi gjør vondt. Man føler seg dårlig , usikker og nervøs. Man føler at man er i ferd med å miste det viktigste i livet.

Noen mener at sjalusi er en ond egenskap, og at sjalu personer er mindre verdt. Det er jeg uenig i . Sjalu personer er i stand til å føle følelsesmessig smerte, mens sykt sjalu personer er overfølsomme, og overreagerer virkerlighetssfjernt.

• Liker 1
Gjest Spinell
Skrevet

De aller fleste ville jublet over at kjæresten var slik du beskriver din, da man vanligvis ønsker seg en kjæreste som er trofast mot dem og ikke ønsker et åpent forhold.

Han er den han er, akkurat som du er den du er. Hvordan ville du reagert hvis han ba deg forandre noe som er grunnleggende for deg, for eksempel at han ville du skulle slutte å være bifil?

• Liker 1
Skrevet

Hvis du virkelig er ts(tviler) så finn deg en annen mann. Nok av utro menn der ute,så kan han finne en som setter prispå trofasthet.

• Liker 2
Skrevet

Klage over at typen er trofast? Den var ny den. Du får bytte han i en av de som driver å har seg rundt og med alle på 2 bein

Skrevet

:overrasket:

Du er 20 år????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...