AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 I leiligheta hvor jeg bor så har styret besemt at navneskiltene skal være en bestemt type. Det at jeg ikke får velge en personlig skrifttype selv synes jeg er bare så kjipt eller nazi-aktig på en måte. Eller u-kult iallefall. Jeg prøver å venne meg til tanken på å se at jeg også har et slikt plastmerke på postkassa mi. Hva synes dere, er det helt ok og fint at alle har like navneskilt på postkassene?
Wonders Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 ja så lenge postmannen finner frem er det ikke noe annet som betyr noe. Dette presser også alle til å ha samme skrift som er leslig. Når alle gjør hva de vil ender det opp med at noen ikke gidder å skrive på kassa si... 1
Gjest padawan Skrevet 31. august 2011 #3 Skrevet 31. august 2011 ja, dakar deg som må ha standarisert skilt på postkassen din.
Gjest Spinell Skrevet 31. august 2011 #4 Skrevet 31. august 2011 Jeg synes det ser penest ut når alle skiltene er like, med samme skrifttype og -størrelse og plassert på samme sted. Innbiller meg at det er lettere for post- og avisbud på denne måten også. Oppganger med 20 ulike postkasser ser slum-aktige ut. Du får ta igjen individualismen din på andre områder 2
Brunhilde Skrevet 31. august 2011 #5 Skrevet 31. august 2011 Jeg syns det ser ryddig ut når alle har samme skilt på postkassen (og gjerne samme postkasse). Jeg bor et sted med postkassestativ og der er det "en fant fra hvert prestegjeld" - stygt, rotete og vanskelig for postbudet å legge posten rett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå