Gå til innhold

Buss til IKEA i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Siden dere var så flinke å hjelpe meg med IKEA-bussen, tenkte å spørre dere om hvordan jeg kommer meg til IKEA nå som IKEA-bussen ikke lenger går? Hvilken buss tar jeg og hvorfra (Bergen)? Helst ved jernbanen eller festplassen :)

Skrevet

Buss til Åsane Senter funkar vel bra :) (Men eg hugsar ikkje kva nr den er.. lenge sidan eg budde der.. :sjenert: ) Men viss du ser i rutene at bussen stoppar der, så er jo det ikkje langt frå senteret til Ikea :)

Gjest Candide
Skrevet

Fra festplassen kan du i alle fall ta 3 og 4 bussen som begge går innom Åsane terminal. Jeg mener de fleste bussene som går fra festplassen går innom Åsane terminal, bare spør bussjåføren :)

Gjest Candide
Skrevet

Fra festplassen kan du i alle fall ta 3 og 4 bussen som begge går innom Åsane terminal. Jeg mener de fleste bussene som går fra festplassen går innom Åsane terminal, bare spør bussjåføren :)

Gjest Delphina
Skrevet

Bussen som går til Åsane Terminal er den du skal ta (det er en hel del), du kan ta buss nummer 3, 4, 16, 29, 280 og 285 (de går fra politistasjonen/torget), som jeg husker. Spør gjerne bussjåførene.

Legger forresten med en lenke, så du kan finne rutetidene.

http://www.skyss.no/StartSide.aspx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...