Gå til innhold

Tretorn eller viking? (Gummistøvler)

9 stemmer

1. 1. Tretorn eller Viking?

• Viking
      6
    • Tretorn
      1
    • Ingen av delene!
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden høsten setter inn nå, OG jeg bor i Bergen trenger jeg nye gummistøvler. Jeg har sett meg ut disse to, fra Viking og fra Tretorn. Men jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken som er finest! Viking er jo ett merke jeg er kjent med, men ut i fra beskrivelsene virker jo tretorn som ett veldig bra merke det også? :lete: Så, mitt spm. er altså, hvilket par ville du valgt (og evt. hvorfor)?

:regn:

Videoannonse
Annonse
Gjest Macaron
Skrevet

Jeg har svarte Tretorn-gummistøvler som ligner litt på de du har lenket til. Jeg har hatt dem i ett år og er veldig fornøyd med dem, kan absolutt anbefale Tretorn. Men jeg har ikke hatt Viking-støvler siden jeg var liten da, så jeg kan ikke akkurat sammenligne.

Skrevet

Da har jeg bestilt tretorn støvler :jepp: Takk for hjelpen :takke:

Skrevet

Jeg har også Tretorn-støvler og er meget fornøyd med dem. Hatt dem i 2 år. Like fine. :jepp:

Skrevet

Da har jeg bestilt tretorn støvler :jepp: Takk for hjelpen :takke:

Du setter inn en poll for å få hjelp til å velge - 7 stk svarer Viking, 2 stk svarer ingen av delen, INGEN svarer Tretorn, og du har bestilt deg Tretorn.... Morsomt :ler:

Skrevet

Haha, ja der ser du, jeg gjør bare det omvendte av det dere sier :lur: Neida, Men da jeg bestilte dem var det bare en som hadde svart, og hun anbefalte tretorn. Dessuten konsulterte jeg mannen også, og han mente tretorn sine var finest. Jeg får vel kanskje angre på at jeg bestilte før alle fikk tid til å svare :klø: :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...