AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Nettet er vel det åpenbare svaret, men man vet jo ikke om man har den kjemien med noen før man treffer dem i det virkelige liv. Noen som har prøvd der og fått klaff?
Klematis Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Blandt kompisene dine? Trodde det var definisjonen jeg, at det var en du kjenner godt, har sex med men ikke et forhold.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 Blandt kompisene dine? Trodde det var definisjonen jeg, at det var en du kjenner godt, har sex med men ikke et forhold. Har ingen kompiser jeg vil pule, dessverre. Tenkte mer i retningen av en fyr jeg egentlig ikke kjenner, som jeg kan ha sex med innimellom, når lysten bli for stor.
Gjest padawan Skrevet 30. august 2011 #4 Skrevet 30. august 2011 puler dere flere ganger over tid så blir dere jo kjent :gjeiper: hva med å undersøke litt blandt perifere kompiser/bekjentskaper eller på byen, nettet, osv.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #5 Skrevet 30. august 2011 Har ingen kompiser jeg vil pule, dessverre. Tenkte mer i retningen av en fyr jeg egentlig ikke kjenner, som jeg kan ha sex med innimellom, når lysten bli for stor. Hei her er jeg! 1
Gjest lure Skrevet 30. august 2011 #6 Skrevet 30. august 2011 Har i over 20 år hatt en god venninne. Selv om vi var gift på hver vår kant holdt vi vennskapet og møttes med ujevne mellomrom over en pils eller kaffe og skarvla og hadde det kos. Intet annet skjedde. Etter noen år røk begge ekteskapene og noen år etterpå prøvde vi oss som kjærester. Det gikk i vasken men vennskapet består og nå vil hun at vi skal være pv`er. Kan godt tenke meg det, for jeg har aldri hatt bedre 6, og det sier hun også. Men hva vil skje med vennskapet? Jeg mener, er det noen som hafr erfaringer/synspynkter på dette? Vil ikke miste min beste venn heller. Og, ja, begge er single.
Gjest cybergirl Skrevet 30. august 2011 #7 Skrevet 30. august 2011 det er nok av pulbare menn å velge mellom ute på byen. så ha det bra alle sammen, nå går jeg.
Gjest "gjest" Skrevet 30. august 2011 #8 Skrevet 30. august 2011 (endret) Jeg bruker den her lineren med god suksess til fyrer jeg vil pule: ER det frekt å spørre en kompis om man kan ha sex nå og da=? Mange har ikke tatt den med en gang, men har uten unntak svart noe lignende som: Nei, det er da ikke frekt å spørre om det. Hvorpå jeg har svart: Jaaaa? Og der har de tatt den og leid meg bort til soveværelset. Du må gjerne låne den hvis du vil. Lykke til. Endret 30. august 2011 av "gjest" 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #9 Skrevet 30. august 2011 Victoria milan.. Mange single unge der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå