daemonia Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Vi kommer kanskje til å fikse opp kjøkkenet et par år før tiden hvis taket må fikses etter den lekkasjen vi oppdaget i går. Så da har jeg sett på hvilke kjøkken jeg vil ha, og har funnet ut at jeg vil ha Herregård Eik Palett fra Sigdal. Falt for det med en gang jeg så det på bilder så nå er jeg oppussingssyk Men jeg finner ingen oversikt over priser eller noe på nettsiden deres, så jeg lurte på om det finnes noe sted på nett. Eller kanskje jeg må sjekke forhandlerens nettsider for å finne ut av det? Jeg har bestilt katalogen, men vet ikke hva som står av slik informasjon i den.
sirilin Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Jeg er også interessert i å vite litt mer om priser på Sigdal kjøkken. De er rålekre!! Eneste jeg vet er at de ikke er særlig billig
daemonia Skrevet 7. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2011 Jeg er også interessert i å vite litt mer om priser på Sigdal kjøkken. De er rålekre!! Eneste jeg vet er at de ikke er særlig billig Ja det var det vi også var klar over, så vi valgte noe som er like bra kvalitet, men noe billigere. Vi har bestilt oss et Norema kjøkken, og i omtrent samme stil som det vi hadde sett for oss fra Sigdal. Og for å være helt ærlig: Det er jo bare noen få detaljer som skiller de to merkene. Sigdal er litt mer gjennomført sånn detaljmessig, men kvaliteten er jo den samme har jeg funnet ut etter å ha overbelastet Google
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå