Gå til innhold

Deres beste/verste sjekkereplikk?

Anbefalte innlegg

Gjest finurlig
Skrevet

En artig måte å utveksle både gode og dårlige sjekketriks!

Enten du ble forsøkt sjekket opp med en god/dårlig replikk, eller så prøvde du selv å få napp med en heldig/uheldig line.

Here we go, min verste, som jeg fikk servert av en nonchalant og ganske full fyr jeg stadig forsøkte å skyve bort:

Ey, kanskje du ikke er helt fornøyd, men jeg er faktisk den ENESTE som snakker til deg!

Jeg tror aldri jeg har opplevd en skikkelig god sjekkereplikk, men hørte en bra, litt cheesy en jeg skal bruke neste gang jeg er ute på byen:

- Du skylder meg en drink..!

- Hvorfor?

- Jeg mistet min da jeg så deg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, har fått noen dårlige, og noen veldig direkte.

Mange år siden, men skal prøve huske noen av de.

Jeg vet du er under 16, men vi kan vel øvelseskjøre.

Når jeg var i 20 åra kom en full fyr bort og sa: åh jeg har så lyst å ta deg i ræva oppetter veggen, her og nå!

(Kan ikke skjønne at han ble så sur når jeg sa han ikke var mann nok til å få prøve :fnise: )

Vil du være med hjem å pule og spise pizza?

Nei.

Åh, liker du ikke pizza.

De er så teite de replikkene der, uff uff. I samme kategori som hvordan du vil ha eggene dine. :gjeiper:

Skrevet

Jeg og en venninne satt med hver vår brus i en liten park i sør-Frankrike for et par år siden, da han som vannet blomstene plutselig kom og spylte oss gjennomvåte!

Så sa han på ganske så dårlig engelsk; 'I'm sorry, I thought you were flowers!' :fnise:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...