AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Unnskyld meg, ble bare veldig nygjerrig. :gjeiper: Men er det bare meg, eller hadde de nå redigert repriseutgaven? Tidligere på morgenen i dag, gikk det direkte. De snakket om noen slangeskinnsko, som en eller annen motedame hadde fått kjøpt til ti kroner i utlandet. Da ble programlederen veldig overrasket, og svarte: Du kødder nå? Motedama lo, så snakket de videre. Jeg har på tven i bakgrunnen, og samme klipp gikk på tv nå akkurat. Ti kroner for disse skoene. Da svarte programlederen du tuller nå? Altså, et ord ble byttet ut. Det er ikke så farlig liksom, men jeg bare ble litt nygjerrig, og stusset litt på det. Var det virkelig sååå farlig å si kødder på tv? Syntes det var litt artig jeg da. :gjeiper: Aldri lagt merke til at de radigerer på programmet heller. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Sikker på at du hørte riktig? Programmet blir jo bare spilt inn en gang, tviler på at de spillier inn hele seansen på nytt bare for ett ord? Hadde det vært så farlig hadde det vel vært enklere å klippe det bort.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 kan jo hende, men jeg er ganske sikker på at de sa et annet ord siste gangen. Men det kan jo for den sakens skyld bare dubbbes også vil jeg tro. Men er jo ikke så farlig egentlig, bare lurte litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå