AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Har siden februar datet en meget hyggelig mann. Vi er sammen når vi har tid, og koser oss i hverandress selskap. Vi er begge enige om at vi ikke er kjærester, men oppfører oss som det når vi er sammen. Forrige uke var vi mye sammen, og senest fredag ble vi enige om at jeg skulle komme til ham i kveld. Jeg har to barn så jeg må ordne barnevakt hvis vi skal være sammen, så søndag kveld sendte jeg en sms med spørsmål om det fortsatt passet i dag. Hørte ikke noe - det er da heller ikke uvanlig at han er treg til å svare. Sendte igjen en sms i går, og har ikke hørt noe. Grrrrrr...jeg blir så oppgitt, forbanna, sint, lei meg og frustrert!! Går det ikke for f an bare å svare da!! Tankene flyr selvsagt: har han truffet en annen i helgen, har han mistet telefonen....... Jeg er ikke av typen som maser, så nå får jeg vel bare vente og se om jeg hører noe. Vi har jo hatt det så veldig fint sammen, hvorfor skal det slutte slik???? Godt og få det ut et sted.....
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 He's just not that into you. Sikkert brutalt å ta inn over seg, men det er nok sannheten. Er han interessert i et forpliktende forhold, så ringer han deg, svarer på sms, osv. Han tar ikke sjansen på å la deg vente. Glem han og gå videre.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 Du sier at dere begge er enige at dere ikke er kjærester, og da er det jo egentlig fritt frem for han (og deg) å treffe andre. Stygt å si, men du er antakelig bare en sexpartner og tidsfordriv for han.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #4 Skrevet 30. august 2011 Ja vi er jo såkalte pulekompiser- det har alltid ligget i kortene. Det jeg reagerer på er at han bare blir stille - helt plutselig. Men jeg har jo lest om samme dilemma her inne mange ganger! Er vi ikke voksne da - jeg hadde takla det greit om han bare hadde svart at sorry det passer ikke eller har noe på gang med en annen. Men total stillhet - vel say no more!!
vesla_85 Skrevet 30. august 2011 #5 Skrevet 30. august 2011 forstår du er frustert da. særlig det med barnevakt og greier. er alene mor selv.. til ett barn. ikke alltid like lett å treffe en mann. særlig når han med tiden må godta barna hvis ting blir seriøst. jeg hadde lenge ett forhold til en mann der det viste seg at han lå med andre også. det var utrolig sårende. jeg kunne aldri gjort det, tross vi hadde ikke noe løfte om trofasthet.. men allikevel... men jeg kunne ikke stille han til vegs for det. men når "nøden" var som værst for han.. da var jeg desverre opptatt ;-)
Steinar40 Skrevet 30. august 2011 #6 Skrevet 30. august 2011 Ja vi er jo såkalte pulekompiser- det har alltid ligget i kortene. Det jeg reagerer på er at han bare blir stille - helt plutselig. Men jeg har jo lest om samme dilemma her inne mange ganger! Er vi ikke voksne da - jeg hadde takla det greit om han bare hadde svart at sorry det passer ikke eller har noe på gang med en annen. Men total stillhet - vel say no more!! Jeg fatter ikke hva du forventer deg Som man reder så ligger man.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå