AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Har du gjort noen dumme ting i ditt liv? Jeg var ganske dum i 9 klasse og stjal en maskara, noen hårspenner og en lipgloss fra Cubus var det vel. Jeg ble så klart tatt og måtte selv ringe til mamma å fortelle hva jeg hadde gjort! Trodde jeg skulle dø. Det var ille. Hun var illsint og jeg fikk husarrest. ikke nok med det, men jeg fikk også en straff av butikken. Jeg måtte vaske butikken og masse annet. Etter den gangen der så stjal jeg aldri igjen. Det var ganske så skummelt å bli tatt ja. Var vel egentlig forbanna dumt å tattovere forbokstaven til eksen på skulderen da jeg var 18! Han hadde samme forbokstav som mitt etternavn, så fikk bare mitt etternavn tattovert der etter det ble slutt. Var ikke en sånn kjempe krise egentlig. Bare glad jeg ikke hadde tattover hele navnet. Det hadde vært litt verre
Lillemeg25 Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 - Bleiket håret hjemme da jeg var 17. Hadde ikke råd til frisør, så tok bare saken i mine egne hender. Ikke smart! Jeg hadde mørke brunt hår på den tiden. Etter å ha farget det minst 15 ganger hjemme, så var håret så slitt at jeg så vidt kunne ta på håret. Jeg mista hår og jeg så ikke ut. Håret var ikke så blondt. Mere gult. Måtte bare til slutt farge det mørkt igjen. - Gått barbeint på byen. Endte selvsagt med at jeg tråkket i en del glasskår. - Rømte hjemmenifra da jeg var 15. Dro til oslo (som var 2 timer unna herfra) uten penger eller en plass å være. Hadde kun penger til buss. Mamma sa hun skulle ringe politiet hvis jeg ikke satte meg på bussen hjem asp. Endte med at jeg bare måtte dra hjem igjen. 1
smalls Skrevet 30. august 2011 #4 Skrevet 30. august 2011 Har jo gjort en del dumt i mitt liv. Dummeste jeg har gjort må har vært den gangen jeg var dum at jeg utro mot eksen Jeg var vel 18 eller noe. Jeg var på en fest uten han og ble kanon full. Også var det en av kompisene hans som prøvde seg på meg hele kvelden. Til slutt havna vi i sengen hans (var han som hadde festen) og hadde sex. Til mitt forsvar var jeg kjempe full selv om det ikke er noen unnskyldning overhode. Husker nesten ingen av kvelden heller. Han sa vi bare skulle holde dette hemmelig for eksen og jeg gikk med på det, men etter hvert fikk jeg så dårlig sanvittighet at jeg bare måtte fortelle han det. Jada han dumpet meg på flekken. Fortjente det vel.
Gjest Solmåne Skrevet 30. august 2011 #5 Skrevet 30. august 2011 Tør nesten ikke si hvor dum jeg var, siden det var utrolig dumt! Men la gå..det er iallefall VELDIG lenge siden.. Vi hadde matlaging, og en veldig irriterende lærer pleide alltid å titte innom for å tigge mat. Han var en av de lærerne jeg likte minst. På slutten av timen, så spurte jeg matlagingslæreren om jeg skulle stikke opp med restene til matvraket. Hun sukket og sa at det kunne jeg (hun var lei maset hans, siden han alltid spurte om mat)... Det var en bolle med spaghetti.. og jeg spyttet og harket i den før han fikk spise 2
Gjest Linda sofie Skrevet 30. august 2011 #6 Skrevet 30. august 2011 (endret) - Sovnet midt i timene flere ganger faktisk - Skulka skolen en del. - snikt meg inn på utesteder før jeg ble 18 - Kjørt uten lappen (ble aldri tatt) - Ikke betalt regninger i tide - Bada med klærne på i en fontene midt i byen - Var mega fyllesyk på eksamen da jeg var russ. Rart jeg faktisk ikke strøyk. Hadde ikke øvd noe. - Mista husnøklen på byen Osv osv. Endret 30. august 2011 av Linda sofie
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #8 Skrevet 30. august 2011 - Vært høy i timen - Kjørt uten å ha lappen - Vært ute og drikki når jeg var under 18 - Åsså videre
Fashionistaen Skrevet 30. august 2011 #9 Skrevet 30. august 2011 (endret) . Endret 8. juli 2014 av Fashionistaen
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #10 Skrevet 30. august 2011 Møtte en på 28år fra nettet når jeg selv bare var 13år og hadde sex.... :frown:
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #11 Skrevet 30. august 2011 Tør nesten ikke si hvor dum jeg var, siden det var utrolig dumt! Men la gå..det er iallefall VELDIG lenge siden.. Vi hadde matlaging, og en veldig irriterende lærer pleide alltid å titte innom for å tigge mat. Han var en av de lærerne jeg likte minst. På slutten av timen, så spurte jeg matlagingslæreren om jeg skulle stikke opp med restene til matvraket. Hun sukket og sa at det kunne jeg (hun var lei maset hans, siden han alltid spurte om mat)... Det var en bolle med spaghetti.. og jeg spyttet og harket i den før han fikk spise Så hvis det er noen lærere her som kjenner seg igjen som matvrak. Here she is!!
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #12 Skrevet 30. august 2011 Mista jomfrudommen til en jeg møtte på nett 4 timer tidligere. Husker ikke navnet hans, hvordan han så ut eller bilen. Var i det minste edru. One "day" stand med en gift mann. Da jeg fant ut at han var gift "dumpa" han /møtte han aldri igjen. Har nok vist litt for mye av meg selv på webcam en gang i tiden.. Og møtt ett par fremmede voksne menn aleine. Angrer ganske mye på det og er glad det ikke skjedde noe fælt. Ellers har jeg nok vært ganske naiv og stolt på feil personer ganske mye.
Rainbow Skrevet 30. august 2011 #13 Skrevet 30. august 2011 Var et utested i Oslo der bestevenninna mi og jeg kom inn og fikk servert sprit selv om vi var 18 og 19. Gammalt og harry karaokested. Vi drakk reine vodkadrinker rett ned, shotta sprit helt vilt, og sjangla til nattbussen etter noen timer. Det gikk alltid bra, men så veldig sunt og lurt var det ikke. Venninna mi pleide også å gå hjem på fylla, noe som tar en time, og man må gå over Tøyen og Grønland. Utrolig at det gikk bra. Ellers drakk jeg veldig mye dagen før jeg måtte kjøre til jobb en gang. Var ikke full fremdeles, men hadde nok likevel promille i blodet. Ikke bra!! Husker også at jeg blei med en jente hjem engang som jeg måtte drikke pen. Også var hun ikke noe pen da heller, egentlig, og hun bodde på totalt andre siden av byen enn meg, og fyllelogikken min tilsa at det var veldig smart og kort. Not so much når jeg, fyllesjuk og desoirentert rota rundt i stille boliggater på vestkanten klokka sju søndag morgen - med kort skjørt og høye hæler. Ingen skjønte at jeg hadde vært på overnatting, nei..! Har roa meg betraktelig de siste åra, så fylledumheten er over.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #14 Skrevet 30. august 2011 Og her kommer lista som får de fleste til å føle seg bedre. Jeg vokste opp under rimelig dårlige kår hjemme, min ene forelder var død. Steforelderen min prøvde å ta full kontroll, samt at vedkommende drakk veldig. Det er ingen unnskyldning, men det kan være litt forklaring. På ungdommskolen stjal jeg penger, eiendeler og alt fra venner og lærere. Ikke mye, men en del. Jeg betalte ikke regniner i tide, og fikk masse krav til slutt, også inkasso. Var litt eldre da. Jeg fyllakjørte, uten å ha lappen, og som om det ikke var nok, var det en stor bil reg som liten lastebil. Var en øde skogsvei, men jeg kunne enda kjørt av veien og drept meg selv. Giftet meg med en som endte opp med å mishandle dritten av meg, tok en evighet å komme meg vekk. Har løyet og stjålet på arbeidsplass. Innledet et forhold til en gift mann. Tok min venninnes eks. Har vært selvskader, og prøvd å ta eget liv. Osv osv, lista er egentlig lenger, men dette holder vel. Har ALDRI blitt oppdaget for noen av tingene, utrolig nok. Jeg er ikke slik lenger, jeg lærte før det var for sent. 1
Gjest Solmåne Skrevet 30. august 2011 #15 Skrevet 30. august 2011 Så hvis det er noen lærere her som kjenner seg igjen som matvrak. Here she is!! Jeg skammer meg enda... 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #17 Skrevet 30. august 2011 Ble stoppet på gata og sjekket opp av en fyr uten for et hotel i byen, og selv om jeg visste hvor dette var på vei og at jeg ikke egentlig ville ha sex med ham, ble jeg med han opp på et hotel rom hvor han tok jomfrudommen min. Han var mye eldre enn meg og jeg tror han visste at jeg egentlig ikke ville ha sex med han, og at jeg var kanskje litt redd, men han brydde seg nok ikke.
Plutseliten Skrevet 30. august 2011 #18 Skrevet 30. august 2011 Har ikke gjort så mye dumt, jeg.. Jaja.. Jeg har kjørt uten lappen, drukket fra jeg var 14, gått halvnaken langs motorveien på natten og vært selvskader i noen år. Ellers har jeg ikke gjort så mye å komme med.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #19 Skrevet 31. august 2011 -Fyllekjørt. ( Ble ikke tatt) -Hatt sex på dansegulvet på en nattklub. Hadde oss mot veggen. Visste verken navn eller alder på fyren. -Stengte ute romkameraten min i shorts midt på vinteren. -Skulket masse. -Røyka hasj mens jeg fikk forbi en politistasjon. -18 årige meg og 42 år gammel mann som har sittet inne for kokainsmugling.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #20 Skrevet 31. august 2011 -Fyllekjørt. ( Ble ikke tatt) -Hatt sex på dansegulvet på en nattklub. Hadde oss mot veggen. Visste verken navn eller alder på fyren.-Stengte ute romkameraten min i shorts midt på vinteren. -Skulket masse. -Røyka hasj mens jeg fikk forbi en politistasjon. -18 årige meg og 42 år gammel mann som har sittet inne for kokainsmugling. Var det ingen vakter eller noe som så dere? Hvor lenge varte sexen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå