Gå til innhold

Friends vintersko

Anbefalte innlegg

Gjest pysepusen
Skrevet

Noen som har erfaring med disse skoene? Ser at de er på tilbud på Obs denne uka, og jeg ser jo at to par vintersko hadde vært lurt ;) Men det er jo bortkasta penger om de ikke er noe tess!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Har akkurat vært å kjøpt 2 par for 499. Kan fortelle deg at de virker tynne og litt stive. Hvis man impregnerer de tror jeg de er brukbare. Jeg har kjøpt de som et "par 2" til hytta og satser på at de er ok der. Ellers til daglig bruk for begge ungene kjøper jeg alltid Ecco med goretex.

Gjest Annaires
Skrevet

Jeg har lest at de blir fort våte.

De var bra for en del år siden, men då byttet de fabrikk og ble dårligere. Dette er ingen ete erfarte kunnskaper, men andres erfaringer.

Skrevet

De funker sikkert fint som reservesko. F.eks. når småtten har vært i barnehagen og de andre skoene er våte, så er det greit å ha noe annet på seg på vei hjem.

Gjest pysepusen
Skrevet

Takk! Kanskje vi skal kjøpe et par som reservesko da! :) De kostet 299,- for et par. Så kjøper vi noen "skikkelige" som førsteskoene!

Skrevet

Vi kjøpte friends sko helt på slutten av forrige sesong da ecco skoene hadde begynt å bli litt for små. Jeg syntes friends skoene var helt greie.. De ble ikke våt igjennom en eneste gang (ikke ecco skoene heller) Men vi brukte ullsokker i de siden de virket litt tynne.. Det var snø her ganske lenge, men tempen lå på noen få minus i flere mnd..

Nå skal det også sies at hun ikke gikk noe særlig (1år), og de har heller ikke med de minste ut når det er iskaldt (tror de satt grensen ved minus 7 eller 8)

Men jeg syntes de var vanskelig å få foten nedi.. I år når hun går hele tiden og er ute å leker så kommer vi nok til å kjøpe ecco eller viking sko som hovedsko, og et par med friends sko til å ha til og fra bhg som hun i tillegg kan ha som reserve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...