Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2003 #1 Skrevet 27. november 2003 1) Hvor mange pupper har du? 2) Virker de til sitt bruk? Forresten: Aricept, du behøver ikke svare her...
LilleBille Skrevet 27. november 2003 #2 Skrevet 27. november 2003 1) Hvor mange pupper har du? 2) Virker de til sitt bruk? Forresten: Aricept, du behøver ikke svare her... Kan'ke spørre om sånt uten å svare selv vet du (har du ikke sett svarene til gjestene?? ) Og hvorfor får ikke Aricept svare da... Men jeg kan svare deg likevel jeg... (har ikke noe å skjule siden jeg allerede har klasket dem i bordet) 1) NOK 2) TIL GANGS
Livets datter Skrevet 27. november 2003 #4 Skrevet 27. november 2003 1) Hvor mange pupper har du? 2 (to) stk 2) Virker de til sitt bruk? Vet ikke enda, i og med at de faktisk er et amme-redskap!
Gjest GreenSky Skrevet 27. november 2003 #5 Skrevet 27. november 2003 1) Hvor mange pupper har du? 2) Virker de til sitt bruk? Forresten: Aricept, du behøver ikke svare her... Da synes jeg du skulle ha starta med å fortelle om dine egne... Som et eksempel, liksom.
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2003 #6 Skrevet 27. november 2003 Jeg har også to. De virker til sitt bruk, og...kjære LD..., jeg har oppfattet at det er ganske stor enighet uavhengig av kjønn om at "sitt bruk" også omfatter aktiviteter som hører inn under et annet tema enn snikk-snakk... Prøv!
LilleBille Skrevet 27. november 2003 #7 Skrevet 27. november 2003 .. og hvorfor svarer du Livets Datter (LD) når det vitterlig er Greensky og jeg som spør?? :o
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2003 #8 Skrevet 27. november 2003 [ hvorfor får ikke Aricept svare da... Jeg har ikke sagt at hun ikke får svare, jeg har sagt at hun ikke behøver å svare - som klok kvinne regner jeg med at du ser forskjellen..? Hun har så mange rare teorier, nemlig, om akkurat dette området på kroppen.
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2003 #9 Skrevet 27. november 2003 .. og hvorfor svarer du Livets Datter (LD) når det vitterlig er Greensky og jeg som spør?? :o Kjære hodeløse løperske; svarets første del var selvsagt generell. Svarets andre del var knyttet til LD sitt svar... - men jeg beklager selvsagt at jeg ikke holdt kjeft mens du avbrøt...
LilleBille Skrevet 27. november 2003 #10 Skrevet 27. november 2003 [... - men jeg beklager selvsagt at jeg ikke holdt kjeft mens du avbrøt... Du har i det minste forstått det
Gjest GreenSky Skrevet 27. november 2003 #11 Skrevet 27. november 2003 Jo, altså jeg har bare to pupper, men fire brystvorter. Og ja - de fungerer aldeles utmerket til sitt bruk. 8)
Gjest glamourgirl Skrevet 27. november 2003 #12 Skrevet 27. november 2003 Jeg har to pupper! (2) De er ganske store, jeg har faktisk større pupper enn hode, og kan bruke BH-ene mine til lue, eller eventuelt hatt, hvis jeg skulle få lyst til det sånn het plutselig... De virker også, både til eget og andres bruk... De er snille og greie og lager ikke mye bråk... Så ja, puppene mine og jeg er skikkelig pæls
Gjest GreenSky Skrevet 27. november 2003 #13 Skrevet 27. november 2003 jeg har faktisk større pupper enn hode Eh...Jeg lurer litt på... Er det puppene dine som er store eller hodet ditt som er lite?
LilleBille Skrevet 27. november 2003 #14 Skrevet 27. november 2003 Eh...Jeg lurer litt på... Er det puppene dine som er store eller hodet ditt som er lite? .. målebånd medbringes på julebordet
Gjest glamourgirl Skrevet 27. november 2003 #15 Skrevet 27. november 2003 Ja, BIlle Ta med målebånd! Oppdaget det til min skrekk da jeg så bilde av meg selv i bikini :oops: Hodet mitt så ut som en liten mandarin som satt oppå to vannmeloner :o
LilleBille Skrevet 27. november 2003 #16 Skrevet 27. november 2003 Ja' date=' BIlle Ta med målebånd! Oppdaget det til min skrekk da jeg så bilde av meg selv i bikini :oops: Hodet mitt så ut som en liten mandarin som satt oppå to vannmeloner :o[/quote'] :hoho:For et bilde..... ..
Joplaya Skrevet 27. november 2003 #18 Skrevet 27. november 2003 Mangler du pupp Trøffel? Har han lille pjokken fått alt av pupp i din husstand? Åja, så det er sånn det er. Sjekker om noen har en pupp til overs og om den går an til å brukes av f.eks deg? Puppene mine får du aldri!
Edie Skrevet 27. november 2003 #19 Skrevet 27. november 2003 Hun har så mange rare teorier, nemlig, om akkurat dette området på kroppen. Hrmpt..snurt.. Nå tør jeg i alle fall ikke svare...
LilleBille Skrevet 27. november 2003 #20 Skrevet 27. november 2003 Hrmpt..snurt.. Nå tør jeg i alle fall ikke svare... ..¨å jo a ... nå har han jo gjort oss så nysgjerrige....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå