Moonspell Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Ønsker gjerne tilbakemeldinger fra dere som bruker fargelinser om hvilket merke dere er fornøyd med og ikke formøyd med. Kjøpte noen hos optiker for noen år tilbake, men syns ikke de dekket godt nok. Jeg har brun/grønne øyne og har veldig lyst på noen grønne. Takker på forhånd om noen vil dele sine erfaringer med meg
Monica84 Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 Jeg har Freshlook Dimensions men orker ikke bruke dem mer. Linsen sklir fort ut på det hvite og linsen er hel-farget slik at dem syntes godt. Jeg har blå øyne og bestilte Pacific Blue. Har tidligere brukt andre typer som er farget på samme måte som øynene naturlig er- mye bedre! Vanskelig å forklare.. Dimensions har en farge (blå) men andre typer har flere farger slik at dem ser naturlige ut. Jeg husker ikke hvem andre typer jeg har brukt men dra til en optiker så får du se typene der. Edit: jeg trur det er FreshLook ColorBlends jeg har vært mest fornøyd med!
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #4 Skrevet 1. september 2011 Jeg har lyst på lyselyse blå øyne. Finner ingen merker (på nettet) som har det...
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #5 Skrevet 1. september 2011 Jeg bestilte nylig to ulike merker fra nettet. En med brune og en med knall blå. De knall blå var altfor voldsomme. Så unaturlige ut, altfor turkise og sterke. De brune var fine da. Problemet mitt er at de er så vonde. Hos dere også? Bruker vanligvis linser pga ser dårlig, men disse fargelinsene er vonde i forhold. De blå var ubehagelige i form av at det føltes som det var noe på den ene linsen. Luftbobler eller noe. Hele tiden kjente jeg det uansett hvor mye jeg vasket og gned. De brune glir rundt på øyet og den brune irisen skygger for øyet mitt liksom. Ser en liten brun kant... Ubehagelig:s Noen andre som har opplevd det? P.S Kan sjekke merket på mine dersom det er av interesse. Det ene paret var hvertfall Freshlook Colorblend.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #6 Skrevet 1. september 2011 Det er vel ikke anbefalt å gå fra mørke øyne til lysere, sånn med tanke på hvordan fargekvaliteten blir. Det som ser penest og mest naturlig ut er de med flere farger i seg som blander seg i den naturlige øyenfargen din. Med en gang du prøver å gå fra brun til f.eks blå så må du ha full farge som dekker hele irisen, og det ser bare unaturlig ut. Jeg bruker soft colors i aqua forresten, aldri hatt problemer:)
laperla Skrevet 2. september 2011 #7 Skrevet 2. september 2011 (endret) Hei Jeg har brukt fargelinser med styrke i mange år, men Lasekopererte øynene for et år siden. (Dermed kan det hende at det finnes bedre varianter enn den type linse jeg foretrakk.) Ble fort avhengig av fargelinser, og ente opp med svindyre linser (kjøpe de den gang via optiker, og de tok ikke 699 kr paret for å si det sånn...) ved navn BioColour 55. Disse er heldekkende, dvs. de har ikke hull til pupillen. Etter min mening er disse andre variantene slettes ikke pene, og en får et veldig kunstig blikk. Nå skal det nevnes at fargelinser er mindre behangelig å ha på enn vanlige linser, men disse fungerte bra. Fargen jeg benyttet var Violet (10% lillafarge), og jeg har lyse blå øyne. Det kan være lurt å bruke komfortdråper mot tørre og såre øyne. Synes en bør legge litt penger i fargelinser, ellers ser det rett og slett billig ut. Endret 2. september 2011 av laperla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå