tusenbein39 Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 jeg ønsker forslag til filmer/serier man må se alle kategorier takker for alle forslag.
Gjest fireflies Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Kongen av Queens er hysterisk morsomt OG veldig koselig!
Gjest otrivin Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Aner ikke hvilket kjønn du er da... Sons of anarchy Nikita Big bang theory Criminal minds Criminal minds suspect behavior Lost Fringe Castle Walking dead Lie to me (Jenteserier: Frusterte fruer Gossip girl Pretty little liars) Gudfaren Scarface Alive det var det jeg kom på
Waquin Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 - The OC - Gossip Girl - Greys Anatomy - Privat Praksis - Heroes - Big Bang Theory
Sissa Skrevet 29. august 2011 #6 Skrevet 29. august 2011 Frustrerte fruer Greys anatomy Privat praksis CSI Glee Kommer ikke på fler jeg... Men mange av de andre som er nevnt er veldig bra
Avanci Skrevet 30. august 2011 #8 Skrevet 30. august 2011 (endret) Serier: - The OC (BESTE SERIEN ETTER MIN SMAK!) - The Big Bang Theory. - Gossip Girl. Filmer: - The Book Of Eli. - Harry Potter. - Avatar. - Alien Vs Predator. - The Fighting. - Skyline. - Transformers. - Pirates Of The Caribean. - I Am Legend. - Due Date. - Hangover 1 & 2. Mer kommer jeg ikke på so far. :gjeiper: Endret 30. august 2011 av Avanci 1
Gjest Raindrops Skrevet 30. august 2011 #9 Skrevet 30. august 2011 Supernatural Big Bang Theory Desperate Housewives How I Met Your Mother True Blood Game of Thrones Det er de seriene som har klart å engasjere meg, men det kommer jo litt an på hva du liker 1
maybrst Skrevet 30. august 2011 #10 Skrevet 30. august 2011 Grey's Anatomy Private practice Desperate Housewives Mad Men How I Met Your Mother The Big Bang Theory Friends Lyngbø og Hærlands bigbang (fryktelig morsomt )
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #11 Skrevet 30. august 2011 Nå kommer det an på hva som menes med "må se!" 90 % av det som er nevnt her er jo faktisk ikke ting man MÅ!!! få med seg. Kongen av queens slår ikke an hos alle, Frustrerte fruer heller ikke, og Heroes ble jo kansellert fordi det ble for teit. Selv om jeg synes Glee er bra og koser meg med det så ville jeg ikke sagt at det er noe du MÅÅÅ se.. Om du liker high school og sladrejenter som blir uvenner og litt kvinnelige serier så ja, her har du forslag. Om du liker litt mer som handler om andre ting enn at Gina har klina med Christopher eller at Lindsay har sladra på Megan, så kan jeg foreslå følgende: Fringe som handler om vitenskap og alt slags spennende, med mutasjoner, menneskekroppen, research og ting som f.eks myndighetene skjuler for oss men som skjer ( i tv-serien altså) paralelle univers etc Rookie Blue som handler om 5 politirekrutter og hvordan de takler livet som politi. Big Bang Theory om man ikke vet en dritt om vitenskap eller bryr seg om realfag så kan man egentlig bare glemme dette, siden humoren er basert på at man har litt grunnleggende kunnskaper om f.eks at vann er h2o osv. Game of Thrones brutalt og blodig fantasyish action/drama, veldig bra Criminal Minds: Profiling og etterforskning av kriminelle, kan være ganske sykt men veldig spennende.
Gjest Raindrops Skrevet 31. august 2011 #12 Skrevet 31. august 2011 Nå kommer det an på hva som menes med "må se!" 90 % av det som er nevnt her er jo faktisk ikke ting man MÅ!!! få med seg. Kongen av queens slår ikke an hos alle, Frustrerte fruer heller ikke, og Heroes ble jo kansellert fordi det ble for teit. Selv om jeg synes Glee er bra og koser meg med det så ville jeg ikke sagt at det er noe du MÅÅÅ se.. Man MÅ ikke se noen serier. Det kommer helt an på hva man liker. Selv kunne det ikke ramlet meg inn å anbefale Rookie Blue til noen, jeg synes det er ditkjedelig. Uansett hva man nevner så slår det ikke til hos alle. 1
ludo Skrevet 31. august 2011 #13 Skrevet 31. august 2011 Jeg syns disse seriene er verdt å få med seg: Six feet under - beste serien ever! The Sopranos The Wire Carnivale Freaks and geeks Twin Peaks Mad men Damages Dexter Rome Boardwalk empire 1
Sølvdugg Skrevet 31. august 2011 #14 Skrevet 31. august 2011 -Harpers Island (denne synes jeg er veldig spennende) -Fringe -Criminal minds -Greys Anatomy Nå har jeg begynt å se serien V som går på Max.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #15 Skrevet 31. august 2011 Man MÅ ikke se noen serier. Det kommer helt an på hva man liker. Selv kunne det ikke ramlet meg inn å anbefale Rookie Blue til noen, jeg synes det er ditkjedelig. Uansett hva man nevner så slår det ikke til hos alle. Nei, og jeg sa også: hvis man vil ha noe annet en high school og gossip så gav jeg noen eksempler på det, siden mesteparten av det som var nevnt var slikt. Så egentlig er vi vel enige om at det er subjektivt Men noen må alltid kverrulere og ikke lese 2 ganger.
Gjest Raindrops Skrevet 31. august 2011 #16 Skrevet 31. august 2011 Nei, og jeg sa også: hvis man vil ha noe annet en high school og gossip så gav jeg noen eksempler på det, siden mesteparten av det som var nevnt var slikt. Så egentlig er vi vel enige om at det er subjektivt Men noen må alltid kverrulere og ikke lese 2 ganger. Ett innlegg er kverrulering? Det var da fælt så nærtagende 1
Mamma1 Skrevet 31. august 2011 #17 Skrevet 31. august 2011 Jeg syns egentlig det bare er to serier man må se, og det er Prison Break og The Shield.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #18 Skrevet 31. august 2011 Dette er mine favoritter (jeg liker veldig godt sci-fi og fantasy, men også realistisk drama og komedie). The Wire er en serie jeg mener alle MÅ se. For genre-fans vil jeg særlig fremheve Game of Thrones og Buffy. The Wire!! Sopranos Six Feet Under Lost Mad Men Breaking Bad Rome Dexter Boardwalk Empire Game of Thrones!! Buffy the Vampire Slayer!! The Vampire Diaries Fringe Supernatural Firefly (bare synd det kun ble 1 sesong) Doctor Who 2
¤flicka¤ Skrevet 31. august 2011 #19 Skrevet 31. august 2011 Jeg har nettopp sett begge sesongene av Solsidan, og synes det er en herlig serie. Morsom og avslappende på en gang!
Gjest Badabing Skrevet 31. august 2011 #20 Skrevet 31. august 2011 The Wire!! Sopranos Six Feet Under Lost Mad Men Breaking Bad Rome Dexter Boardwalk Empire Game of Thrones!! Buffy the Vampire Slayer!! The Vampire Diaries Fringe Supernatural Firefly (bare synd det kun ble 1 sesong) Jeg er enig med Ludo og denne anonyme brukeren Det er jo generelt veldig vanskelig å anbefale serier og filmer når man ikke vet hva den som spør liker. Det er mye i denne tråden jeg mener er helt bortkastet tid.. Private Practice for eksempel.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå