AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Vil kjøpe et gavekort online, da jeg skal i utenlandsbryllup i UK. Det bør være en eksklusiv stil på noe slags "Home Design" eller liknende. Noe paret kan kjøpe av stilig design til huset sitt, etc. Fant noe som het "House of Fraser" men synes ikke det så bra nok ut... Har noen på KG tips til online kjøp av gavekort til par i UK? Takker...håper noen har et nydelig tips!
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Vil kjøpe et gavekort online, da jeg skal i utenlandsbryllup i UK. Det bør være en eksklusiv stil på noe slags "Home Design" eller liknende. Noe paret kan kjøpe av stilig design til huset sitt, etc. Fant noe som het "House of Fraser" men synes ikke det så bra nok ut... Har noen på KG tips til online kjøp av gavekort til par i UK? Takker...håper noen har et nydelig tips! Gjør nesten regning med at brudeparet bor i UK. Kanskje du kan høre med noen av vennene deres som også bor der? Letter sagt enn gjort kanskje, men tenker at de som bor der har bedre peiling på hva som er bra? Jeg har dessverre ingen forslag, kanskje du kan lage et slags gavekort selv (gir dem penger) der du skriver at pengene kan brukes til (det du tenker at de vil bruke det til)?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Gjør nesten regning med at brudeparet bor i UK. Kanskje du kan høre med noen av vennene deres som også bor der? Letter sagt enn gjort kanskje, men tenker at de som bor der har bedre peiling på hva som er bra? Jeg har dessverre ingen forslag, kanskje du kan lage et slags gavekort selv (gir dem penger) der du skriver at pengene kan brukes til (det du tenker at de vil bruke det til)? Skulle stå "har dessverre ingen forslag til å kjøpe gavekort på nettet, men.."
Anglofil Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Tja, jeg synes House of Fraser er rimelig eksklusivt, men så er ikke jeg vant til ting som er dyrt heller. Ellers har man jo varehus som f.eks Selfridges og Debenhams, førstnevnte er rimelig eksklusivt vil jeg si. Mvh Yvonne
lilleGrethe Skrevet 30. august 2011 #5 Skrevet 30. august 2011 House of Fraser er veldig bra. Der finner man både klær og interiør til god kvalitet. Debenhams er typisk Steen og Strøm, og har både klær, interiør og kosmetikk. Et annet tips er John Lewis, de er en blanding av Steen og Strøm og GlasMagasinet, kanskje med litt mer utvalg. Det kan være lurt å sjekke hvor de som skal gifte seg bor, og om butikken/kjeden du kjøper gavekort hos finnes i nærheten. Det finnes ikke House og Fraser og John Lewis overalt, mens Debenhams finnes i de fleste byer. Gå på store locator på kjedens nettsider, så finner du ut om butikken ligger i nærheten av der de bor. Jeg fant denne linken, der du kan kjøpe gavekort hos flere ulike kjeder: http://www.voucherexpress.co.uk/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå