tusenbein39 Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 To samer fyllekjørte. Plutselig så de politiet i bakspeilet. Raskt svingte de inn i en busslomme, hoppet over i baksetet, spente seg fast og satt der rolig. Politimannen banket på ruten og sa: "Hvor ble det sjåføren?" "Han stakk av" sa den ene samen "Stakk av? Det e jo nysnø rundt hele bilen og ingen fotspor!?" "VOI SATAN" sa den andre samen "da e han sporløst fårsvoinne!" 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Håper ikke noen følger opp denne tråden. Ikke morsomt. 3
Gjest odisi73 Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 (endret) Beklager,jeg er faktisk helt enig Endret 29. august 2011 av odisi73
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Tyvjeger til Same: Hva skjer hvis jeg skyter en av dine rein? Same: Ja da trur jeg den dør. 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #5 Skrevet 29. august 2011 Turist etter utforkjøring på finmarksvidda om vinteren. Turist : Hvem er det som brøyter her? Same: Her brøyter Vegvesnet , men der hvor du kjører det vet jeg ikke. Turist: Men for noen smale veier dere har. Same: Ja, men hva synes du om lengden? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå