Kråkesaks Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Jeg har meldt meg inn som Ark-venn. Jeg ser ofte i butikkene at de har tilbud til ark-venner så jeg meldte meg inn. Jeg får nå mail om forksjellige tilbud, men hvordan fungerer det i praksis? Det står blant annet at jeg kan få en kjølebag ved kjøp av en bok til fullpris, men jeg har jo ikke noe medlemskort eller noe. Jeg kan ikke engang se at jeg har noe medlemsnummer. Skal jeg printe ut e-mail jeg får når jeg skal handle? Kan jeg bare si navnet mitt så har de meg i registeret?
MarianneE Skrevet 3. september 2011 #2 Skrevet 3. september 2011 Men du fikk vel et Arkvenn kort du skal vise? Det er ihvertfall slik det funker her...
Kråkesaks Skrevet 4. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2011 Nei. Jeg har registrert meg på internettsiden deres og har ikke noe kort, ikke noe medlemsnummer eller noe. Nå registrerte jeg nettopp telefonnummeret mitt, så da kan jeg kanskje bare vise frem tekstmeldinger jeg får? Jeg tenkte som sagt på å printe ut mailene, men det er sjelden jeg egentlig planlegger å dra på Ark. Butikken ligger midt i byen så jeg drar som regel innom hvis jeg tilfeldigvis er der og går forbi butikken.
mia83 Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 Jeg meldte meg inn i bokhandelen og fikk et kort. Kanskje du får et kort hvis du oppgir mobilnr eller emailadressa di i bokhandelen?
Kråkesaks Skrevet 4. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2011 Det er mulig. Jeg får spørre neste gang jeg er der.
MissStiles Skrevet 4. september 2011 #6 Skrevet 4. september 2011 Jeg registerte meg også på nettet men fikk kortet i en Ark butikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå