Gjest HunterLady Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Big Brother altså, for de som ikke skjønte. Jeg har litt lyst!
Gjest Caca Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Ja! jeg er veldig nysgjerrig.. Så på BB med mamma for mange år siden. Jeg er nok litt reality/dumme-seg-mest-mulig-ut-på-TV-fan
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #5 Skrevet 29. august 2011 Nei, vet du hva. Fikk ikke vite at det skulle starte før i dag, men det først jeg tenkte var "hvem bryr seg?". Makan til dritt-TV skal man lete lenge etter, det eneste som kanskje slår BB i suckyness er muligens Paradise Hotel... ...men ja, jeg skal nok se på. Akkurat sånn som jeg ser på Paradise Hotel. "Av nysgjerrighet"
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #6 Skrevet 29. august 2011 Nei, vet du hva. Fikk ikke vite at det skulle starte før i dag, men det først jeg tenkte var "hvem bryr seg?". Makan til dritt-TV skal man lete lenge etter, det eneste som kanskje slår BB i suckyness er muligens Paradise Hotel... ...men ja, jeg skal nok se på. Akkurat sånn som jeg ser på Paradise Hotel. "Av nysgjerrighet" Kjenner meg så igjen!
Gjest NozMonster Skrevet 29. august 2011 #7 Skrevet 29. august 2011 men hunterkady daaa, vi har jo allerede en BB-tråd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå