AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Hvorfor skriver noen GODE i alle mulige poster? Tips til GODE vafler tips til GODE middager Tips til GODE hårbørster (nå nylig en post,derfor eksempel) Altså,når en lager en tråd,hvorfor må noen presisere ordet god? Det ser dumt ut eller bare meg ? Er det fordi ting skal høres bedre ut ?
Betty2 Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 (endret) hvis mann legger til et positivt ord i setningen, så er sannsynligheten større for flere lesere. Endret 29. august 2011 av Betty2
Sugerøret Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 jo ser den,men hvem i rett sinn vil be om en VOND oppskrift på vaffel?
Gjest Survival Skrevet 30. august 2011 #4 Skrevet 30. august 2011 Hvorfor opprette en tråd som anonymbruker og følge den opp med bruker? Uansett, til spørsmålet. Jeg skjønner ikke problemet. At man beskriver noe som "godt" gir bare et litt mer positivt inntrykk.
Sugerøret Skrevet 30. august 2011 #5 Skrevet 30. august 2011 jeg lagde den som ab ved en feil og ville rett og slett ikke kontakte mod'ene for å forandre det. Derfor..
Gjest Nedfall Skrevet 31. august 2011 #6 Skrevet 31. august 2011 jo ser den,men hvem i rett sinn vil be om en VOND oppskrift på vaffel? Kanskje heller en helt alminnelig, eller grei oppskrift på vafler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå