Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2003 #1 Skrevet 27. november 2003 er det noen her som har en ukjent person som kontakter deg ?? jeg har det og syns det er litt ubehagelig nå som jeg har kjærste
Gjest GreenSky Skrevet 27. november 2003 #2 Skrevet 27. november 2003 Hvilken type kontakt dreier det seg om?
Joplaya Skrevet 27. november 2003 #3 Skrevet 27. november 2003 Min søster hadde det for en tid tilbake. Var en fyr som hadde sett bilde av henne i avisen samt fullt navn, på den måten fikk han fatt i telefonnummeret og sendte henne en del meldinger. Hun gjorde det enkelt og fortalte som det var, at hun hadde kjæreste og ikke var interessert. Men etter et par mnd måtte da kjæresten sende en melding om at han ikke likte at han kontaktet henne igjen - hun ba kjæresten gjøre det.
Gjest GreenSky Skrevet 27. november 2003 #4 Skrevet 27. november 2003 Var en fyr som hadde sett bilde av henne i avisen samt fullt navn, på den måten fikk han fatt i telefonnummeret og sendte henne en del meldinger. Hørtes ubehagelig ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå