AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Hei! Jeg trenger hjelp til å få heklet eller strikket ei lue. Jeg bor i Oslo, og luen er til en bamse. Noen som vet hvor jeg kan henvende meg/som kjenner noen som gjør slikt - og som kan gjøre det innen 9. september? Takknemlig for tips!
Skravla Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Aner ikke hvem som gjør sånn i Oslo, men hør med ulike garnbutikker. Kanskje de er behjelpelige.
NøveNøve Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Eg har strikka nokre huer, men det er ei lita stund sida. Kva er det du treng hjelp til? Har du ei oppskrift du fylgjer? Ellers skal jo garnbutikken kunne hjelpe deg :o)
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Aner ikke hvem som gjør sånn i Oslo, men hør med ulike garnbutikker. Kanskje de er behjelpelige. Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #5 Skrevet 29. august 2011 Eg har strikka nokre huer, men det er ei lita stund sida. Kva er det du treng hjelp til? Har du ei oppskrift du fylgjer? Ellers skal jo garnbutikken kunne hjelpe deg :o) Takk for svar Har ikke noen oppskrift, og kan ikke lage luer selv. Jeg er ute etter noen som kan lage lua mot betaling.. Kanskje legge ut annonse på finn.no? Bor du kanskje i Oslo og har lyst til å lage lue?
Leonora8 Skrevet 29. august 2011 #6 Skrevet 29. august 2011 Prøv denne. http://www.aashildshjemmelaget.blogspot.com/ Kanskje hun kan hjelpe deg ;)Lager veldig mye fint! Vet ikke om hun tar noe på bestilling da...
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #7 Skrevet 29. august 2011 Prøv denne. http://www.aashildshjemmelaget.blogspot.com/ Kanskje hun kan hjelpe deg ;)Lager veldig mye fint! Vet ikke om hun tar noe på bestilling da... Takk for svar Jeg sjekket på finn.no nå, og ringte ei dame der. Hun hadde lange ventelister, men foreslo facebook! Det var veldig lurt, så det skal jeg forsøke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå