Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker MUA flittig, men har aldri anmeldt noe selv. Gjør dere det? Det er jo lite om skandinaviske merker der som MUS, så ville vært bra om vi som kjenner til merker som MUS tok i et tak.

Hvordan lager man en omtale av et produkt som ikke er omtalt fra før, forresten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg lager omtaler der hele tiden. :) Men bruker ikke så mange skandinaviske merker utenom GOSH så der har ikke jeg så mye å bidra med.

For å legge til noe som ikke er der er det bare å trykke inn på http://makeupalley.com/product/addproduct.asp/ .

Skrevet

Jeg har ikke gjort det før, men inspirert av denne tråden fant jeg ut at jeg ville begynne å gjøre det, siden det irriterer meg at endel merker jeg liker er underrepresentert der. Så fant jeg ut at jeg måtte skrive 20 omtaler før jeg fikk leggge til omtaler av produkter som ikke fantes i databasen fra før, og vurderte å droppe hele greia- men valgte i stedet å produsere 20 anmeldelser asap for å få legge til mine egne- jeg gjorde meg nettopp ferdig med nr.20. :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Opp gjennom årene har jeg skrevet godt over 200 anmeldelser der, så ja: jeg anmelder, men det går i rykk og napp.

Skrevet

Opp gjennom årene har jeg skrevet godt over 200 anmeldelser der, så ja: jeg anmelder, men det går i rykk og napp.

spennende. hva er kallenavnet ditt der inne?

Skrevet (endret)
:lur: Endret av Honesty

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...