Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! :-)

Jeg har blondt hår orginalt, men har gjort det enda litt lysere med hjelp av striper. Problemet er at det sliter sånn på håret. Derfor tenkte jeg at det kanskje kunne være en idé å farge håret blondt med en blondt hårfarge. Jeg tenker på en av de lyseste hårfargene i en kald tone(10 på fargeskalaen). Men vil dette bli den lyse blondfargen? Er det noen som har prøvd dette? :lete:

Endret av ssecret
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :-)

Jeg har blondt hår orginalt, men har gjort det enda litt lysere med hjelp av striper. Problemet er at det sliter sånn på håret. Derfor tenkte jeg at det kanskje kunne være en idé å farge håret blondt med en blondt hårfarge. Jeg tenker på en av de lyseste hårfargene i en kald tone(10 på fargeskalaen). Men vil dette bli den lyse blondfargen? Er det noen som har prøvd dette? :lete:

Hei.

Jeg har også blondt hår, og har gjort dette noen ganger i sommerhalvåret, da håret ofte blekes av sola også. Har vært veldig fornøyd. Vellykket.

Skrevet

Om man har blondt hår funker det å farge det blondt ja. :)

Skrevet

Så bra! :) men blir det like lyst da eller blir d bare sånn gyllenblondt? kan bleket hår bli grønt av en askeblondt farge?

Skrevet

Så bra! :) men blir det like lyst da eller blir d bare sånn gyllenblondt? kan bleket hår bli grønt av en askeblondt farge?

Skal bli den fargen som står på pakkningen, bare pass på at du lar fargen virke lenge nok.Ofte må man la fargen virke noen minutter lengre enn angitt, for å få et vellykket resultat.

Skrevet

Jeg gjør ofte dette, har gått fra å være lysebrun i håret, til å bli blond. Denne prosessen var ganske enkel, og besto av to striperunder, og der etter fargen 10.21 i etterveksten etterhvert. 10.21 er perfekt, ettersom den ikke blir gul i de hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...